کد خبر: 1020
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۴

همزمان با هفته کار و کارگر، مدیران و کارگران متعهد و سختکوش شرکت ایران خودرو به همراه کارگران سایر واحدهای تولیدي سراسر کشور با مقام معظم رهبری ديدار كردند

به گزارش ايكوپرس، در اين دیدار مديران و كارگران گروه صنعتي ايران خودرو مراتب آمادگی خود را برای اجرای منویات معظم له در سال جهاد اقتصادی برای شکوفایی در سنگر تولید ابراز داشتند.

کارگران متعهد ایران خودرو که سالی سرشار از موفقیت را در سنگر تولید پشت سر گذاشته بودند با روحیه ای مضاعف در این دیدار حضور یافته بودند تا با بهره گیری از فرمایشات گهربار معظم له الگوی تمام عیار جهاد اقتصادی در میان واحدهای مهم صنعتی و تولیدی کشور باشند.

آنان دراین دیدار با مقام عظمای ولایت عهد بستند، درسال جهاد اقتصادی با تلفیق هنر و خلاقیت، در راه استقلال صنعتی کشور از هیچ کوششی دریغ نکنند.

براساس این گزارش،  کارگران سخت کوش ایران خودرو که خاطره حضور گران قدر مقام معظم رهبری در بازدید از این شرکت را در دل و جان دارند، عزم خود را  برای تلاش گسترده در مسیر خودکفایی دو چندان کرده و  آمادگی خود را برای حرکت در روندی که مد نظر معظم له می باشد ابراز داشتند.

آنان همچنین تاکید کردند،  قادرند با همه توان در زمینه بروز خلاقیت و توانمندی با هدف بی اثر کردن تحریم های اقتصادی و صنعتی دشمنان به مرحله جدیدی از بالندگی و رشد صنعتی دست یابند.

این در حالی بود که فرمایشات ارزشمند حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در این دیدار که حاوی نکات بسیار مهمی در راهبردهای اساسی اقتصاد و صنعت کشور به شمار می رفت تاثیر زیادی بر اراده خلل ناپذیر کارگران ایران خودرو برای گام برداشتن در مسیر رشد و توسعه هدفمند با رویکرد جهاد اقتصادی داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =