کد خبر: 102087
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷

رئیس انجمن خودرو نیرو محرکه استان اصفهان گفت: بازار خودرو دچار رکود بسیار شدیدی است.

به گزارش دنیای خودرو به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، ابراهیم احمدی با بیان اینکه وضعیت خودرو عموما به شرایط زمانی بستگی دارد، اظهار کرد: در حال حاضر علاوه بر رکودی که در همه بازارها وجود دارد، تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها هم که هر سال سبب رونق مسافرت و افزایش خرید و فروش خودرو می‌شد، با ماه رمضان همزمان شده و از آنجا که در این ماه، میزان سفر کم می‌شود، این موضوع هم بر رکود بازار این کالا اضافه کرده است.

وی نزدیکی به پایان مهلت مذاکرات هسته‌ای را دلیل دیگری برای رکود عنوان کرد و افزود: مردم منتظر نتیجه مذاکرات هستند، چرا که در صورت حصول توافق حتی اگر تحریم‌ها به طور کامل برداشته نشود، باز هم اثرات روانی مثبت خود را خواهد داشت و بازار رونق خواهد گرفت.

رئیس انجمن خودرو نیرو محرکه استان اصفهان همچنین از زیاد شدن مبلغ طلب قطعه‌سازان از خودروسازها خبر داد و گفت: سال گذشته میزان این بدهکاری رو به کاهش بود اما با افزایش تولید خودرو، باز هم بر میزان آن افزوده شد.

وی با بیان اینکه فعالان صنعت خودرو در داخل از حضور سرمایه‌گذاران خارجی استقبال می‌کنند، اضافه کرد: اگر تولیدکنندگان خارجی برای سرمایه‌گذاری به کشور ما بیایند، با آنها شریک می‌شویم و همکاری می‌کنیم و برای افزایش کیفیت تولید می‌توانیم از دانش آنها استفاده کنیم.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    تحريم ربطي به خريد و فروش خودرو ندارد، حقوق كارمندان و كارگران 300 درصد كم شده و اين وضعيت درست نشود امكان بهبود نداره،

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =