کد خبر: 102888
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل مشهد از وجود رکود بی‌سابقه در این بازار خبر داد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل مشهد از وجود رکود بی‌سابقه در این بازار خبر داد. به گزارش دنیای خودرو به نقل از ایسنا ،حمیدرضا حیدری توضیح داد: در حال حاضر رکودی بی سابقه در بازار خودرو وجود دارد که طی 30 سال گذشته بی سابقه بوده‌ است. وی با بیان اینکه در بی‌کیفیت بودن خودروهای داخلی شکی نیست، اظهار کرد: استانداردهای اتومبیل سازی در ساخت خودروهای داخلی رعایت نمی‌شود. تولیدات این صنعت چند دهه است که بدون تنوع و با یک شکل در کشور عرضه می‌شود، در حالیکه داشتن تنوع در عرضه اتومبیل، افزایش تقاضا را در پی دارد. حیدری با بیان اینکه عرضه متناسب با تقاضا موجب ایجاد تعادل در بازار اتومبیل می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر عرضه اتومبیل به‌خوبی صورت می‌گیرد اما تقاضایی برای خرید وجود ندارد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    نه آقای رئیس اتحادیه مشهد اشتباه نکنید عزیز نه خبری از کیفیت و امنیت خودروهای داخلی در کار است. خودروسازان قیمت خودروها را به همان قیمت3سال گذشته برگردانند تا معاملات و فرشها رونق بگیرد با اینکه کیفیتی و امنیتی هم از نظر خودروهای داخلی در کار نیست.
  • رامین ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    یکی از علل رکود عدم توجه مناسب به قشر کم درآمدتر و وام های مناسب برای خرید خودرو است،وام 15 میلیون تومانی اعلامی هنوز در بانک هاعملیاتی نشده و وام های موجود با سودهای کمرشکن و شبیه ربا بوده و هیچگونه تشویقی در این زمینه وجود ندارد.در استعلامی که از بانک صادرات انجام شد پرداخت وام خودرو تا میزان 20 میلیون تومان منوط به مانده حساب 6 ماه و پرداخت وام به میزان 1.5 برابر مبلغ میانگین موجودی با سود 24 درصد و بازپرداخت 24 ماهه عنوان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =