کد خبر: 1129
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۵

شرکت ایران خودرو دیزل در راستای اجرای آیین نامه ارتقاء کیفی خودروها در سال 89 موفق به ارتقای کیفی دو محصول مینی بوس کروز و اتوبوس شهری دیزلی از سطح قابل قبول به سطح کیفی خوب گردید

به گزارش خبرخودرو، شرکت ایران خودرو دیزل در راستای اجرای آیین نامه ارتقاء کیفی خودروها در سال 89 موفق به ارتقای کیفی دو محصول مینی بوس کروز و اتوبوس شهری دیزلی از سطح قابل قبول به سطح کیفی خوب گردید.

معاون کیفیت ایران خودرو دیزل در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو با بیان این مطلب افزود : بر اساس هدف گذاری صورت گرفته در آیین نامه ارتقای کیفی خودروها که از سوی وزارت صنایع و معادن و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به خودروسازان ابلاغ گردیده ، شرکت ایران خودرو دیزل موفق گردید در ارزشیابی کیفی محصولات توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

(ISQI) سطح کیفی خوب را برای برخی از محصولات خود کسب نمود.

بهنام خلج اظهار داشت : همچنین شرکت ایران خودرو دیزل در ادامه فعالیت های خود در سال جاری، موفق گردید نمره ارزشیابی محصول اتوبوس گاز سوز شهری شرکت را بهبود بخشد ، به طوری که بر اساس آخرین نمره آدیت محصولی که در سال گذشته 120 قرار داشت توانست با کمک و فعالیتهای واحدهای مختلف مهندسی و تولید و کیفیت ، آخرین نمره کیفی این محصول را در هفته اول اردیبهشت به 110 ارتقاء بخشد که نشان دهنده سطح کیفی خوب در این محصول است .

وی عمده موارد ارتقاء در محصول اتوبوس شهری را در بخش های سیستم بدنه ، تزئینات داخل ، زه های سقف ، نوارهای دور شیشه ، اثر نقطه جوش و بهبود در سیستم رنگ عنوان کرد .

وی افزود: همچنین در راستای ارتقاء کیفی محصولات شرکت ، مینی بوس کروز در سال جاری توانست نمره 107.9 را کسب و کامیونت مایتی که در سطح خوب قرار داشت ، نمره 56 را کسب نمود، که از نظر رده بندی ، در رده کیفی خوب قرار گرفته اند.

معاون کیفیت ایران خوردو دیزل با اشاره به اینکه در سایر محصولات شرکت نیز ، پروژه های ارتقاء کیفی در حال اجرا می باشد افزود : در آینده نزدیک اخبار ارتقاء کیفی سایر محصولات شرکت اعلام خواهد شد.

خلج تصریح کرد : در سال جاری ارتقاء کیفی محصولات شرکت ایران خودرو در بخش کامیون سنگین و سایر محصولات بر اساس برنامه های از قبل تعریف شده ادامه دارد تا ارتقاء کیفی در محصولات شرکت محقق شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =