کد خبر: 117623
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۰

تولید محصول جدیدی از خودروساز انگلیسی با داشتن قابلیت هایی مانند موتور ۴۰۰ اسب بخاری V۶ از ماه آینده آغاز خواهد شد.

کمپانی های خودروسازی به دنبال ساخت محصولات جدید و متفاوتی هستند تا بتوانند نگاه مخاطبان بیشتری را با خود همراه کنند. در این میان، خودروساز بریتانیایی «لوتوس کارز» از محصول مسافرتی جدیدی همانند ساختار Lotus Evora 400 خبر داده که خودرو جدیدی از این کمپانی خواهد بود. این مدل مسافرتی لوتوس نیز همانند Evora 400 کوپه از موتور 400 اسب بخاری V6 بهره خواهد برد.
  در تغییر شکل Evora 400 کوپه به مدل convertible و به لطف طراحی شاسی چکشی آلومینیومی ساختار آن تغییر نکرده و حتی جزئیات نیز حفظ شده است. سقف این مدل مسافرتی از دو پنل جداگانه برخوردار است که هر کدام در حدود 3 کیلوگرم وزن داشته و می توان این پنل ها را جدا کرد. این مدل خودرو برای عرضه ویژه در امریکای شمالی ساخته شده زیرا در این منطقه ماشین های اسپرت Evora با استقبال خوبی مواجه می شوند.
  Evora مسافرتی، همانند Evora 400 کوپه، مجهز به موتور 3.5 لیتری V6 سوپرشارژ است. این کمپانی علاوه بر مدل مسافرتی Evora در حال ساخت مدل های جدیدی مانند Elise و Exige است که سریعتر و همینطور سبک تر از محصولات فعلی این کمپانی بریتانیایی خواهند بود. مدیر عامل لوتوس Jean-Marc Gales در رابطه با محصولات آینده این کمپانی گفت : « در تلاش هستیم که محصولات آینده مان سبک تر و سریعتر باشند تا بتوانند مخاطبان بیشتری را به سوی خود جذب کنند و آمار فروش شرکت «لوتوس» را افزایش دهیم.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =