کد خبر: 132612
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

شرکت لکسوس که همه آن را با خودرو های لوکس و زیبایش می شناسیم در اقدامی جدید دست به ساخت hoverboard یا اسکیت برد های معلق در هوا زده و این کار را با استفاده از تکنولوژی هایی مانند ابر رسانا ها، نیتروژن مایع و آهن ربا های قوی انجام داده است.

اخبار خودرو - اگر شما تاکنون اسکیت بوردهای هوایی را در فیلم ها مشاهده کردید حال به لطف کمپانی لکسوس این تخیل به واقعیت تبدیل شده است. زیرا به تازگی لکسوس از اسکیت بوردی رونمایی کرده که ظاهرا چند سانتی با زمین فاصله داشته و نامش  Slide است.

اسکیت بوردی که وعده سفرهای شخصی در آینده را می دهد. لکسوس برای به واقعیت تبدیل کردن این پروژه از ابررساناها و آهن رباهایی استفاده کرده که سرد کردنشان بوسیله نیتروژن مایع صورت می گیرد.

این اسکیت بورد واقعی بوده و صرفا موجب ارتقا نام تجاری لکسوس خواهد شد. این کمپانی نخستین بار در 23 ژوئن ویدئویی تیزری از این اسکیت منتشر کرد که بسیاری آن را جعلی خواندند و سپس لکسوس برای اثبات این اسکیت برد ویدئوی دیگری منتشر کرد.

[gallery link="file" ids="132634,132633,132632,132631,132629,132628,132627,132626,132625"]

به گزارش اخبار خودرو ، لکسوس برای اثبات واقعیت ، پارک اسکیت مخصوصی را در بارسلونای اسپانیا دایر کرد و ویدئوی خود را در آن ضبط نمود. البته شاید این اسکیت بورد لذت بخش باشد اما چالشهایی را داراست که می توان به استفاده از آن اشاره کرد که نیاز به تمرین بسیاری است.

همچنین هر 10 دقیقه نیتروژن مایع به اتمام میرسد و شما باید آن را پر کنید. جدای از اینها Slide در حال حاضر تنها در پارک ساخته شده توسط لکسوس در بارسلونا قابل استفاده است، بنابراین نمی توان آن را در پارک های دیگری مورد استفاده قرار داد.

شما می توانید در ادامه ویدئو را تماشا کرده و از عملکرد این اسکیت بورد لذت ببرید:

[aparat]GuAoY[/aparat]

نگاهی به طرز ساخت این هاوربرد

[aparat]http://www.aparat.com/v/KVRxk[/aparat]

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    واااوووو فک ام افتاد کف زمین .ایشالاه زود بیاد ایرون :)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =