کد خبر: 137729
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

ریموت این خودروی زیبا که برای اولین بار در دنیا تولید شده است مانند یک گوشی هوشمند و به صورت لمسی بخشی از عملکردهای i8را کنترل می کند

به گزارش اخبار خودرو ،بعد از ورود بی ام و i8 به کشور مطالب زیادی در مورد این خودرو و ویژگی های خاص این خودرو منتشر شد. مصرف سوخت این خودروی لوکس معادل 2.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است. این خودرو دارای موتور بنزینی با توان 231 اسب بخار و یک موتور الکتریکی با توان 130 اسب بخار است که در مجموع هر دو موتور تولید گشتاوری معادل 570 نیوتن متر دارند و در زمان 4.4 ثانیه سرعت خودرو را از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می ‌رسانند. حداکثر سرعت این خودرو 250 کیلومتر بر ساعت است که در حالت الکتریکی حداکثر 120 کیلومتر بر ساعت است.

phpzi8lh5

این بخش کوچکی از ویژگی های این خودرو است اما ریموت این خودرو که برای اولین بار در دنیا تولید شده است مانند یک گوشی هوشمند و به صورت لمسی  بخشی از عملکردهای i8 را کنترل  می کند.

در این ریموت کنترل که داری صفحه نمایش رنگی و با کیفیت بسیار بالا  عرضه شده است اطلاعاتی مانند سطح شارژ باطری، میزان مصرف سوخت و میزان مسافتی که با سوخت  موجود می توان طی کرد به نمایش در می آید.

php5tubnl

همچنین میزان مصرف باطری و مقدار مسافتی که می توان با شاژ موجود طی کرد نیز در این ریموت کنترل به نمایش در می آید. با توجه به قیمت بالای این خودرو در ایران اگر مالک آن این ریموت کنترل هوشمند را گم کند باید برای ساخت دوباره آن رقم چند ده میلیونی را متحمل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =