کد خبر: 139487
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷

شرکت نگین خودرو نماینده رسمی Renault فرانسه، شرایط متفاوتی را برای عرضه محصولات خود اعلام کرد.

timthumb
اخبار خودرو -  نگین خودرو که در روز های اخیر از سود ۳۰ درصدی فروش مشارکتی محصولات مدل ۲۰۱۶ رنو با تحویل ۹۰، ۱۲۰ و ۱۵۰ روز کاری خبر داده بود، اکنون شرایط فروش با قیمت های متفاوتی را برای مشتریان در نظر گرفته است.
به گزارش اخبار خودرو ، محصولات نگین خودرو در قالب سبد متنوعی که اخیراً رنو سیمبل و رنو داستر 4WD اتوماتیک به آن اضافه شده بود و هم‌اکنون با دو محصول جدید رنو داستر Exclusive و رنو فلوئنس Exclusive کامل‌تر شده است به صورت نقدی، اقساطی و مشارکتی به هموطنان عرضه خواهد شد.
 طبق اعلام واحد بازاریابی نگین خودرو برای نخستین بار در سال جاری، نماینده رسمی Renault، محصولات خود را با موعد تحویل ۱۰ روزه به فروش می رساند که در این بین خودرو رنو داستر 2*4 اتوماتیک ۲۰۰۰ سی سی به صورت تحویل فوری عرضه می‌شود.
همچنین کلیه محصولات مدل ۲۰۱۶ میلادی با موعد تحویل ۳۰ روزه به فروش می‌رسد.
 در فروش اقساطی این برند اروپایی اصیل، از ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۶ تا ۲۴ ماهه برای مشتریان در نظر گرفته شده و خودرو ها با مدل ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ ارائه می‌شوند.
تمامی محصولات رنو که توسط نگین خودرو عرضه می شوند دارای ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی است و با قیمت قطعی به فروش می رسند.  علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اینترنتی شرکت نگین خودرو یا به شعب و نمایندگی های مجاز شرکت نگین خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    خرید صفففر مممنوععععع
  • kamran.qamgosar ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    دوستانی که باز تو دام بد قولیهای نگین جون می افتن هم لعن ونفرین کمپینیها پشت سرشونه هم نیان اینجا ننه من غریبم بازی در بیارن.گفته باشم.تا حصول نتیجه نهایی خرید خودروی صفر ممنوع.
  • س ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    خودرو صفر ممنوع آقا نخرید جرم که نیست الکی دارن گرون میدن حداقل 2 الی 3 برابر رو خودرو میخورن در واقع مقصر اصلی خودمونیم که تا الان هیچی نگفتیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =