کد خبر: 141846
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷

خودروسازان در جهت بهبود کیفیت محصولات خود تلاش کنند و دولت نیز باید برای ارائه تسهیلات به مردم کمک کند.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از ایلنا، سید حسین مرعشی  در خصوص کمپین نخریدن خودروی صفر، اظهار داشت: سیاست صبر و انتظار مصرف کنندگان ارتباطی با این کمپین ندارد و به خاطر شرایط انتقال اقتصاد ایران از دوران تحریم به دوران پسا تحریم این وضعیت بوجود آمده است. وی ادامه داد: دولتمردان ما بر اساس واقعیت های روشن نسبت به آینده ایران به لحاظ اقتصادی امیدواری هایی را به مردم منتقل کرده اند که کاملا هم درست است . مرعشی با بیان اینکه اقتصاد ایران از اقتصادهای خوب در آینده و در منطقه خواهد بود تصریح کرد: مسیر ما در اقتصاد مسیر رشد است و انتقال این پیام به جامعه مصرف کنندگان ایران انتظاراتی را بوجود آورده که پس از تحریم و ظرف چند ماه آینده کالاهایی با کیفیت مناسب تر و با قیمت بهتر بدست مصرف کنندگان خواهد رسید . موسس کرمان خودرو با بیان اینکه رکود در جامعه تنها مختص به خودرو نیست گفت: در مورد کلیه کالاهای بادوام هم همین موضوع بوجود آمده و مردم سیاست صبر و انتظار را در پیش گرفته اند و کالایی نمی خرند مگر اینکه ضروری باشد. وی تصریح کرد: مسئله بعدی این است که بدلیل سیاستهای ضد تورمی دولت در دو سال اخیر نقدینگی در کشور کاسته شده و قدرت خرید مصرف کنندگان نیز کاهش یافته است و از صنایع لبنی تا لوازم خانگی و نوشابه ها و آبمیوه ها و ...با کاهش مصرف و فروش مواجه شده اند. مرعشی با بیان اینکه راه اندازی چنین کمپینی عکس العملی در مقابل عدم پاسخگویی خودروسازان داخلی در مقابل کیفیت است گفت: زمانی که تولید کنندگان در مدتی طولانی به کیفیت خودرو توجهی نکردند و خودرو را با عیوب فراوان به مردم تحویل دادند منجر به این عکس العمل شد . وی با بیان اینکه این سه موضوع با یکدیگر ترکیب شدند و باعث رکود در بازار خودرو شدند افزود: البته این دوران هم گذرا است و خودروسازان می توانند از این موضوع درس بگیرند و در جهت بهبود کیفیت محصولات خود تلاش کنند و دولت نیز باید برای ارائه تسهیلات به مردم کمک کند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد آل معزز ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    تا حالا دیدن کرمان موتور یه خودرو با کیفیت تولید کنه و به خلق الله بده کا حالا موسسین یادشون اومده باشه تجدید نظر کنن
  • فرهاد آل معزز ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    کرمان موتور هم از کمبود نقدینگی دست به اقدامات تبلیغی میزنه بجای این حرفها پول استردادی مردم را پس بدن
  • حسین ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    تهسیلات یعنی سود 15 درصدی بازهم همان ماشینهای بی کیفیت سواربشیم چون قسطی شده این کا یعنی بیچاره کردن خومان ودیگران
  • حسین ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    دولت اگهع بلد بود به مردم کمک کنه پای خودروسازی بی کیفیت ایرانی و چینی رو کوتاه می کرد. دولت از خودروسازها جدا نیست. اینو دیگه همه میدونن
  • kamran.qamgosar ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    یعنی باز میخواهین به تولید ماشینهای فوق شرم آوری مثل پراید با قیمت نجومی ادامه بدید و فقط بخشی از هزینه باج پرداختی توسط مردم رو با سود چند برابر مجددا از جیب خود خریدار پرداخت کنید؟؟؟این که فقط ضرر اندر ضرر هست واسه بدبختهایی که قربانی چنین توطئه ای میشن.مردم هوشیار باشید.
  • kamran.qamgosar ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    یا به عبارتی دیگه پرایدی که همین الانشم سه برابر قیمت واقعیشه با وامی که میدید با چهار برابر قیمت بدید دست مشتری ساده لوح تا فکر کنه شما کمکش کردید؟؟؟؟؟
  • سعید ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    بابا ... خودروسازها جیب ملتو نزنن نمی خواهد تسهیلات با چند برابر سود بدهند،چراکه همه جور از بدبختی مردم سو استفاده میکنن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =