کد خبر: 145542
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

فراری FXX K برای رانندگان معمولی تولید نشده است. این خودرو ۱۰۳۶ اسب بخاری پاسخ فراری به این سوال است که اگر محدودیتی برای جاده‌ها وجود نداشت فراری چه خودرویی تولید می‌کرد؟

اخبار خودرو - فراری FXX K برای رانندگان معمولی تولید نشده است. این خودرو ۱۰۳۶ اسب بخاری پاسخ فراری به این سوال است که اگر محدودیتی برای جاده‌ها وجود نداشت فراری چه خودرویی تولید می‌کرد؟ اما چه کسی بهتر از قهرمان چهار دوره پیاپی فرمول یک برای آزمایش این خودرو؟

44ecfa02091aeb0ba3d25c4ba18eb5a2_XL

 «فراری لافراری» سریع‌ترین و قدرتمند‌ترین خودرو تاریخ فراری بوده است. اما آیا این مساله باعث خواهد شد تا فراری دست از ارتقاء این خودرو بردارد؟ خودرو‌های با پسوند XX فراری، مدل‌های ارتقاء داده شده و خاص پیست این تولید‌کننده ایتالیایی هستند. طی همین روند فراری با ارتقاء لافراری مدل FXX K را تولید کرده است. این خودرو فراتر از تصور است و با آن می‌توانید رکورد‌های ثبت شده در انواع مسابقات اتومبیلرانی را جابجا کنید. فراری با استفاده‌ی گسترده از فایبر کربن و تعبیه‌ی جدیدترین تکنولوژی‌های استفاده شده در فرمول یک، از ابرخودرو خود هیولایی ساخته است که فقط رانندگان رده اول جهان توانایی به چالش کشیدن آن را دارند.

[aparat]http://www.aparat.com/v/MKezL[/aparat]

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =