کد خبر: 146938
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج به تهران در محدوده پل کلاک و پل فردیس خبر داد و گفت: شمشک به دیزین و همچنین محورهای روستایی استان ایلام مسدود است.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج به تهران در محدوده پل کلاک و پل فردیس نیمه‌سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش باران در محورهای مواصلاتی استان‌های گیلان، گلستان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی خبر داد و گفت: در استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، همدان و کهگیلویه و بویراحمد نیز بارش باران جریان دارد.

این مقام ارشد راهور ناجا ادامه داد: در شمال استان فارس نیز بارش باران گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی به انسداد محور شمشک به دیزین از ساعت ۱۴ روز گذشته خبر داد و بیان داشت: این محور به دلیل عدم ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با مه‌گرفتگی و کاهش دید در ارتفاعات هراز پرداخت و تصریح کرد: در ارتفاعات فیروزکوه و چالوس مه‌گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی در پاسخ به پرسش فارس مبنی بر وضعیت تردد در محورهای روستایی استان ایلام خاطر نشان کرد: محورهای روستایی این استان همچنان مسدود است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =