کد خبر: 146972
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

رییس پلیس راه استان البرز از ریزش کوه در محور کرج - چالوس خبر داد و گفت: در حال حاضر ترافیک در جاده‌های استان عادی است.

به گزارش اخبار خودرو ،سرهنگ رضا اکبری در گفتگو با مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: صبح امروز در کیلومتر ۱۴ محور کرج - چالوس در محدوده «وینه» کوه ریزش کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ریزش کوه در مسیر جنوب به شمال این محور بوده است، گفت: پس از تلاش یک‌ساعته نیروهای راه و شهرسازی و پلیس، محور پاک‌سازی شد.

رییس پلیس‌راه استان البرز در پاسخ به این پرسش که ریزش کوه باعث ترافیک در محور کرج - چالوس نشده است، گفت: در حال حاضر محور باز است و رانندگان می‌تواند با خیالی آسوده در این جاده تردد کند.

وی در ادامه به وضعیت ترافیکی محورهای استان به‌ویژه آزادراه تهران - کرج - قزوین اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای استان عادی است و مشکل خاصی وجود ندارد.

رییس پلیس‌راه استان البرز در پایان به اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان مبنی بر بارندگی و احتمال اختلال تردد در محورهای کوهستانی اشاره کرد و گفت: به رانندگانی که قصد عبور از محور کرج - چالوس و دیگر محورهای کوهستانی استان را دارند اعلام می‌کنیم که همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است. با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین حفظ آرامش از بروز هرگونه حادثه جلوگیری کنند.

اداره کل هواشناسی استان البرز وضعیت جوی استان را تا اواسط هفته جاری بارانی اعلام کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =