کد خبر: 147716
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

ایران‌خودرو برای ارتقای سهم خود در بازار خودروهای شاسی‌بلند، تولید هایما s7 را در سایت خراسان آغاز و زیر ساخت‌های لازم برای ارائه خدمات پس از فروش آن را فراهم کرده است.

به گزارش اخبار خودرو ، ایران‌خودرو برای ارتقای سهم خود در بازار خودروهای شاسی‌بلند، تولید هایما s7 را در سایت خراسان آغاز و زیر ساخت‌های لازم برای ارائه خدمات پس از فروش آن را فراهم کرده است. این محصول بعد از سوزوکی گرند ویتارا دومین نماینده ایران‌خودرو و نشانه دیگری از حضور این گروه صنعتی در بازار شاسی‌بلندها به شمار می‌رود. نخستین سری هایما s7 در ایران‌خودرو خراسان به تولید رسیده و به زودی وارد کارزار رقابت با حریفان می‌شود. قیمت این خودرو از سوی معاونت بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام شده تا مشتریان با اطمینان بیشتری نسبت به انتخاب و خرید آن تصمیم بگیرند. هایما s7 در ۲ مدل گیربکس‌دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود. قیمت تعیین شده برای مدل گیربکس دستی آن ۷۱میلیون و۹۰۰ هزار تومان و برای مدل دنده اتوماتیک ۷۸میلیون و ۹۰۰هزار تومان است. نگاهی به مشخصات این خودروکه پیش فروش آن به زودی آغاز می‌شود، برتری‌های خاص آن نسبت به سایر رقبا در بازار ایران را نمایان می‌کند.

۲۸۱۶۷_haima-s7-suv-001

بهره‌گیری از طراحی مزدا شرکت هایما که در سال ۱۹۹۲م تاسیس شده، همواره در مشارکت با شرکت مزدای ژاپن موفق عمل کرده و هایما ۷‌S که روی پلتفرم مزدا ۷CX- بنا شده، حاصل این همکاری است. در طراحی ظاهری این خودرومی‌توانید خطوطی سیال را ببینید که با استفاده از زوایای نه چندان تند، نمایی پخته و در عین حال هیجان‌انگیز ایجاد کرده‌اند. رگه‌هایی از سبک طراحی مزدا شریک تجاری هایما نیز در طراحی این خودرودیده می‌شود. درون کابین خودروی ۷‌S با تکیه بر مد روز در طراحی کابین و عناصر مدرن شکل‌گرفته و کیفیت مواد به‌کار رفته در کابین یک سر و گردن بالاتر از رقیبان است. علم ارگونومی (ارتباط منطقی اجزا با هم) نیز در جای جای کابین قابل لمس است. چراغ‌های جلو با گرافیک زیبا و دِی‌لایت‌های‌شان در ترکیب با حجم‌پردازی گلگیرها، هارمونی خوبی در طرح ایجاد کرده‌اند. درست در بالای چراغ‌های جلو و از روی در محفظه موتور، یک برآمدگی می‌بینیم که با حرکت به سمت عقب از پایین ستون A عبور کرده و خط شانهخودرو را تشکیل می‌دهد و از زیر ستون‌های Bو C گذشته و تا ستونD در انتهای خودرو ادامه می‌یابد. سپر جلو نیز در تناسب با طرح چراغ‌ها، دارای ۲ بخش چند ضلعی در کناره‌هاست که چراغ‌های مه‌شکن را میزبانی می‌کنند. نیم‌نگاهی به طراحی اروپایی هایما ۷‌S در نمای کناری هم خوش‌تراش است. ترکیب حجم‌های روی رکاب، درهای جانبی و ستون‌ها، در مجموع تداعی‌کننده ترکیب عناصر ۲ سبک طراحی کره‌ای و ژاپنی است. در واقع در نمای کناری هم باید به طراحان این خودرو نمره قبولی داد، زیرا نمای کناری هرگز خسته‌کننده و تکراری نیست، اما نمای عقب کمی متفاوت است. در این قسمت، سبک شکل دهی‌بدنه بیشتر با سبک خودروسازان اروپایی تناسب دارد. به‌ویژه در فرم‌دهی به چراغ‌های عقب می‌توان تاثیرات سبک آلمانی را دید که البته زیبا هم از کار درآمده است. در پایین سپر عقب نیز ۲ خروجی اگزوز ۴ ضلعی تعبیه شده که چاشنی اسپرتی را به نمای عقب اضافه می‌کند. در کل طراحی این خودرو زیبا و جذاب است و در عین حال این هیجان بعد از مدتی فروکش نمی‌کند و خسته‌کننده نخواهد شد.

۳۴۵۶۱_haima-s7-suv-002

سیستم صوتی تصویری در بالاترین نقطه، یک نمایشگر ۷ اینچی لمسی قرار دارد که اطلاعات مختلف را برای سرنشینان به نمایش می‌گذارد. تصاویر دوربین دیدعقب و پخش DVD به‌وسیله سیستم صوتی نیز در همین نمایشگر قابل مشاهده است. سیستم صوتی خودرو شش بلندگو دارد که می‌توانند به خوبی کابین را پوشش دهند. کابین ۷‌S به ۴ ایربگ راننده، سرنشین و جانبی مجهز است. آینه‌های جانبی در این خودرو برقی و مجهز به گرمکن هستند. در ضمن این آینه‌ها به دلیل وسعت دیدی که در اختیار راننده قرار می‌دهند، امکان جا به جایی و پارک کردن خودرو در فضاهای کوچک را مهیا می‌کنند.

۱۱۹۲۸_haima-s7-suv-015

سیستم‌های برقی و آپشن‌ها آینه وسط در این خودرو می‌تواند هنگام دنده عقب رفتن، فاصله خودرو با مانع را برای سرنشینان به نمایش بگذارد. همچنین می‌توانید میزان باد لاستیک‌ها را به کمک سامانه TPMS در همین آینه ببینید. از جمله امکاناتی که ۷‌S را نسبت به دیگر رقیبان متمایز می‌کند، سیستم رهیاب ماهواره‌ای است؛ چراکه بسیاری از خودروهای گران‌قیمت بازار نیز فاقد این سیستم هستند اما در خودرو ۷‌S و چند محصول دیگر ایران‌خودرو می‌توانید از این امکان با جدیدترین نقشه‌ها و مسیرها استفاده کنید. هایما s7 مجهز به فرمان برقی است که باعث می‌شود، دقت در سرعت‌های مختلف به صورت اتوماتیک تنظیم شود. این مهم، ایمنی حرکت به‌ویژه در سرعت‌های بالا را افزایش می‌دهد. صندلی راننده نیز به صورت برقی در ۸ جهت مختلف قابل تنظیم است. برای سرنشینان جلو، سیستم گرمکن صندلی را در نظر گرفته و سرنشینان جلو و به‌ویژه راننده می‌توانند بهترین حالت ارگونومی را نسبت به زاویه دید برای خودشان ایجاد کنند. سان‌روف برقی، چراغ‌های LED، روکش چرمی صندلی‌ها، سیستم ورود بدون کلید یا KeyLess و دکمه استارت( در مدل اتوماتیک)، شیشه‌شوی عقب، کروز کنترل(در مدل اتوماتیک)، ترمزهای دیسکی در هر ۴ چرخ که مجهز به ترمز ضد قفل ABS+EBD هستند، سامانه کمک ترمز BAS، سیستم کنترل کشش TCS و سیستم پایداری ESP از دیگر امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو هستند. ۷‌S برای سرنشینان جلو سیستم گرمکن صندلی را نیز در نظر گرفته است. فهرست بلند بالای تجهیزات رفاهی و ایمنی، این خودرو را در رده شاسی‌بلندهای لوکس قرار می‌دهد و بعضی از امکانات رفاهی و ایمنی آن را باید در خودروهای گران‌قیمت جست و جو کرد؛ در واقع می‌توان گفت ۷‌S بالاترین آپشن‌ها را در مقایسه با رقبای خود دارد. قوای محرکه هایما s7 با موتور ۴سیلندر مجهز به سامانه باز و بست متغیر سوپاپ‌ها عرضه می‌شود. این موتور ۴سیلندر دارای ۱۶ سوپاپ برای تنفس بهتر است و می‌تواند با رسیدن به دور ۶ هزار در دقیقه، قدرتی معادل ۱۴۸ اسب بخار را در اختیار راننده قرار دهد. ضمنا نمودار آزمون‌های فنی پیشرانه نشان می‌دهد، در دور ۴۵۰۰‌ گشتاوری معادل ۱۸۰ نیوتن متر زیر پدال گاز قرار می‌گیرد. این خودرو با ۲ گیربکس ۵ سرعته دستی و ۵ سرعته اتوماتیک وارد بازار می‌شود. مدل اتوماتیک دارای رینگ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی است و مدل مجهز به گیربکس دستی از رینگ‌های ۱۶ اینچی بهره می‌برد. ظرفیت مخزن سوخت این خودرو ۶۱ لیتر و مصرف سوخت ترکیبی مدل دستی ۸/۱ و مدل اتوماتیک ۸/۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. این ویژگی، هایما ۷‌S را در رده خودروهای اقتصادی بازار قرار داده و استهلاک پایین، از مهم‌ترین نقاط قوت آن به شمار می‌رود. اعتماد فنی این خودرو دیفرانسیل جلو با طول ۴۴۹۸ و عرض ۱۸۳۰ میلی‌متر، خودروی مناسبی برای خانواده‌ها است. هایما ۷‌S در کارخانه ایران‌خودرو خراسان، یعنی جایی تولید می‌شود که یکی از باکیفیت‌ترین خودروهای چندسال گذشته کشور، سوزوکی گرند ویتارا تولید شده است. در نتیجه قابل پیش‌بینی است که این خودرو با کیفیت بالا مونتاژ خواهد شد. همچنین بزرگترین شبکه خدمات پس از فروش کشور متعلق به ایران‌خودرو نیز پشتیبان این خودرو و خریداران خواهد بود. [gallery ids="147720,147721,147722,147723,147724,147725,147726,147727,147728,147729,147730,147731,147732,147733,147734,147735,147736,147737,147738,147739,147740,147741,147742,147743,147744,147745,147746,147747,147748,147749,147750,147751,147752"]

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 74
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    :) :) :) یه ماشین چینی رو که خود چین از بی ام دبلیو کپی کرده رو آوورده میگه محصول جدید!!! خسته نباشی، بعد هم ۸۰ میلیون!!!
    • کارشناس♧ ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
      ایران چینی!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
      راست میگه
  • حمید ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    تو خود چین ۵۲ میلیونه، ستاره ایمنی هم تو هیچ سایتی نداره.
  • REZA ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    من که تصمیم گرفتم صبر کنم این اشغال شاسی بلند جیلی که قرار است ۳ ماه دیگر رونمائی شود رو بگیرم . حالا کم کم دارم یارانه هایم رو جمع میکنم که آن را بخرم خدا پدرتون رو بیامرزه مردم عامی اه ندارند با ناله سودا کنند شما براشون نسخه ۸۰ میلیونی که با سود وام میشه ۱۲۰ میلیون می پیچید . بازار ایران بعد از ۴ برابر شدن نرخ دلار مرده خواب رونق را ببینید .
  • دوست ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    ماشین چینی ها هم اسمشون حال بهم زنه هم قیافه شون و هم قیمتشون. خرید خودروهای صفر داخلی و چینی اکیدا ممنوع.
    • :-) ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
      اینا که منفی دادند به ترتیب مدیرعامل های تیگوه،جوک ولیفعن هستند.
    • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
      شما که حالت به هم میخوره برو بنز بخر ما حالمون بهم نمیخوره چون پولمون بیشتر از این نیست و داریم حال میکنیم با این ماشینا تو دلت خوش باشه عزیزم
    • شروين ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
      شما برو همین اشینای به درد نخور داخلی رو بخر با قیافه مزخرف خارج از رده شون
  • iran ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    یه سوال دیگه هم برام پیش اومد چرا همش دنبال آشغالای چین هستید؟چرا خودرو ژاپنی رو مونتاژ نمیکنین ،اگر میخاین ثواب کنین ،ثوابش بیشتره .
    • اکبر 66 ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
      ماشین ژاپنی استهلاک نداره ...چینی هروز خرابه لوازم فروشها مکانیکها .اشتغال زایی خوب میشه....
  • امید ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    ظاهرا مناسبه هم امکانات و هم قیمتش . نکته مناسبش شبکه گستردده خدمات پس از فروش ایران خودرو هستش
    • کارشناس♧ ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
      خدمات پس از فروش صدمات پس از خرید
    • کارشناس♧ ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
      خدمات پس از فروش صدمات پس از خرید ارابه مرگ"دولتی-چینی"
  • سعید ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    تو را به خدا دیگه ماشین چینی کافیه اونم چند برابر قیمت واقعی
  • Arman Akbarzadeh ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    تبلیغه این پست؟
    • :-) ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
      وات؟
  • ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    قرار نیست بخریم این یک! از این که بگذریم باید گفت رقابت نسبی در بازار و هشباری مشتریان تا حدی اثر خودش رو گذاشته و البته باز هم باید منتظر آثار بیشتر بود، این دو! در این چارچوب باید گفت صرفنظر از همه مشکلاتی که با خودروسازی کشور داریم این محصول به طور نسبی خوب است یعنی امکانات مناسب و یک قیمت کاملا رقابتی (مثلا در مقایسه با ماشینی مثل جک اس۵)
  • دژ ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
    موتور ۲۰۰۰ با ۱۴۸ اسب بخار برای این لش؟!
  • M ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
    خودشون روشون نمیشه بگن چینه با اسمه کره و بی ام و ،میخوان ٨٠ میلیون بدیم آشغال سوار بشیم
  • M ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
    خودشون روشون نمیشه بگن چینه با اسمه کره و بی ام و ،میخوان ٨٠ میلیون بدیم آشغال سوار بشیم،بازم آشغال اسمش قشنگترههههه
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
    نمیخریم.
  • علیرضا ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
    تا زمانی که تویوتا و بنز و بی ام و تو ایران هست واقعا خرید این ماشینا تاسف باره به یزدان اگر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم
    • محمد ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
      پول تویتا و بنز را با این مقایسه کن عزیزم. درسته که قیمت این ماشین یخورده بالاست اما خیلی بهتر جک و ام وی ام هست نصبت به امکاناتش .
    • فضول ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
      بنز مدل چند الان ۷۰ میلیونه؟
  • iran ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
    خسته نباشید من سوال پیش اومده برام،اونم اینه که اگر خودرو ساخت چین است دیگه محصول جدید ایرانخودرو معنیش چیه؟ و چرا خودرو سازهای ایرانی به خودشون این همه زحمت میدن که اینجا تولید کنن از همون چین تولید شده تحویل بگیرن ،سنگینتره ما خدا شاهده راضی به زحمت خودرو سازها نیستیم ازونجا بیان کیفیتش بهتر از مونتاژ هست.و اینکه بذار راحت بگم خجالت بکشین اسم خودرو ساز رو از خودتون بردارین اسمشو بذارین خودرو بنداز.مشتری ها ازتون ناراضی هستن. همون پراید سوارم یشیم نخاستیم خدا خیرتون میده
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    خودرو سازا گندشو در اوردن.گوشای مسئولین کر شده صدای مردمو نمیشنون.
  • امین ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    این ماشینها چیزی بجز جیب بری از مردم نیست.با این پول تو منطقه آزاد میتونید سوناتا ۲۰۱۵ و چند مدل هیوندایی دیگه بخرید.
  • سعید ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    دوستان هر چقدر پول بدی آش میخوری . من ۸۰ میلیون پول دارم باید چه ماشینی بخرم منظورم ماشین صفره ؟ شاید باید چند سال صبر کنم و پول جمع کنم تا بتونم ماشین صد و چهل پنجاه میلیونی کره جنوبی بخرم !!!!!
    • اکبر 66 ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
      فعلا نخر مگه نان شبه ...همراه مردم شو..
  • عطا ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    ماشین ژاپنی میخواین، سوزوکی، ۱۴۰ملیون -ماشین متوسط و نسبتا ضعیفتر میخواین هیما. انتخاب با خودتونه، در ضمن این این ماشین از نظر امکانات در حدود قیمتش عالیه
  • محمد ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    ماشین چینی سودش خیلی براشون بیشتره
  • روزبه ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    در کل هایما ماشین خوبی بنظر میرسه
  • ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    نخرید مجبورید?
    • :-) ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
      بخایم بخریم هم پول نداریم!
  • احمد ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    ما که خر شدیم خریدیم. قضاوت نکنید
  • بن ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    ایران خودرو اگر جرات داره این ماشین چینی رو ۵ سال یا ۱۵۰۰۰۰ کیلومتر گارانتی کنه که تازه این کار را هم که انجام بده بخاطر دروغگویی و خدمات سطح پایین و دزدی در نمایندگی هاش که برای مردم مثل روز روشنه هیچوقت این ماشین و ۳۰ تومان هم به مردم نمی تونه بفروشه با ۷۰ تومان میشه آزرا ۲۰۰۹ یا هیوندا سوار شد که تا ده سال تعمیرگاه رو آدم نمی بینه...حالا مردم خودتون قضاوت کنید ماشین بی هویت یا باهویت؟ !!!
    • alireza ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
      اقا من هایما دارم خیلی ماشین خوبی الان یه ۵ ماهی میشه بعدش گارانتیش ۵ سال ویا ۱۵۰۰۰۰کیلومتره من ازش خیلی خیلی راضی هستم باورتون نمیشه یکبار برین بشنین ببینن خیلی خوبه و همچنین موتور ۲۰۰۰ سی سی اش بهترین مزیتی که نداره اصلیت این خودرو هم ژاپنی محض اطلاع همه و فقط در چین تولید میشه
  • افشین ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    مخصوصا اون چترهای تو جعبه عقبش آدمو حوس میندازه که بخره شاید از این طریق دو تا چتر مفت هم صاحب شه
  • مهدی ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    مگه این مردم شیعه و مسلمان اخه چ گناهی مرتکب شدن که نباید سوار ی ملشین درست و حسابی و محکم بشن جاده که ندارین خودروتونم که درست نیست ی کم رحم و مروتم خوب چیزیه بخدا جیب شما مهمتره یا یتیم کردن ی خانواده بد بخت که دلشون خوش بوده ماشین خریدن واقعا ک
  • فتح اله ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
    بزار بیاد ببینیم چیه جلو جلو نظر نده اگر داری برو ژاپنی و کره ای بخر اگه نداری چینی بخر اینکه دیگه استخاره نداره؟
    • ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
      آدم با شرف تن به ذلت نمیده .ماشین دسته دوم کره ای سوار میشیم ولی سوار این آشغالهای که از تو کارخونه اسقاطی هستن نمیشیم
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
    خودرو آشغال چینی اونم مونتاژ ایرانخودرو ! عمرا بخرم!
  • اشنا ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    وقتی یک دلار ناقابل ۳۶۰۰۰ ریاله دیکه میشه خرید
  • h ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    دوستان نخرید تا گندیده شه
  • آرمان ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    دوست عزیزی که گفتی این خودرو در چین ۵۲ میلیون هست معنی این حرف چیه؟ چرا شما داری قیمت چینو با دلار ۳۵۰۰ تومن مقایسه میکنی؟ مگه دلار ۳۵۰۰ تومن توافق بین المللی هست؟ مگه وقتی دلار از ۱۰۰۰ تومن شد ۳۵۰۰ تومن دستمزد یک ایرانی که یک میلیون بود شد ۳٫۵ میلیون در ماه؟ پس اگه میخوای قیمت دقیق این خودرو در چین را به دست بیاری باید با دلار ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تومنی حساب کنی. یعنی در حدود ۲۰ میلیون.پس این خودرو در چین ۲۰ میلیون هست. توضیح دیگه اینه که مثلآ فرض میکنیم یک خودرو ۱۸٫۰۰۰ دلار بوده(در زمان دلار ۱۰۰۰ تومنی) ودر همون زمان در امارات هفتاد هزار درهم بوده و در ایران حدود ۲۰ میلیون میشده. پس وقتی مقیاس ۱۸ هزار دلار هنوز همون هفتاد هزار درهم در امارات هست پس مقیاس ایران هم همون میشه. و نمیشه شما اگه فردا دلار شد ۵ هزار تومن و اینجا هایما را دادن به ما ۸۰ میلیون بگیم هایما در چین هم ۸۰ میلیون هست و اینجا هم دارن ۸۰ میلیون میدن.
  • احمق ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    من یه احمقم
  • رضا ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    بنظر من کلا قدرت خرید مردم پایین آمده وقادر به خرید ماشین هایی با این قیمت هانیستن......دیدید که با دادن وام ۲۵ میلیونی به مردم ،چقد استقبال کردن!
  • اشنا ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    من تو یه چیز این مردم موندم ماشین مونتاژ سی سال پیش فرانسه رو با چه عشقی از ایران خودرو میخرن ولی ماشین روز هر چند کپی که قابل مقایسه با تولیدات داخل نیست این همه بد گویی میکنن
    • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
      ماشین فرانسوی ارزشش رو داره
  • یه دوست ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    واقعا متاسفم برای خودمان؟؟؟؟
  • ? ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    این ماشین خریدیم و خیلی هم عالیه اولا ۸۶ ملیون هست اگه از نمایندگی بخرید بعد هم از همه قشنگ تر رنگ مشکی و خیلی هم راضی هستیم
    • سعید ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
      دوست عزیز مبارکت باشه منم دیروز یکی ثبت نام کردم برای خرداد ۹۵ فقط نمیدونم آخرش چقدر برام آب میخوره
  • سعید ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
    سلام دوستان بنده حدود یکسالی است که خودروهای چینی رو بررسی میکنم اعم از جک و x33 و تیگو و جیلی راستشو بخواهید چینیا چون عقلشون بهتر کار میکنه رفتن سراغ آپشن چون ما رو خوب میشنسن در خصوص صحبت اون دوستمون میگفت این قراضه های فرانسوی رو سوار میشیم ولی ماشین به این کاملی رو سوار نمیشیم ببینید من پولم به اندازه هایما هست نسبت به گستره خدمات و فول بودن و مناسب بودن قیمت نسبت به رقبا کمی بهتره من میدونم که صفر تا ۱۰۰ این ماشین ۱۴ هست و اسب بخارش شاید کمتر از اینا باشه ولی بنده راضی هستم چون میدونم تو این مملکت ماشین اروپایی و اینا هیچوقت ارزون نمیشه جک خیلی خوبه ولی اتوماتیک نیست پدر زانوهامون داره تو ترافیک در میاد بسترن عقبش آفسایده x33 بدنه نداره ایمنی نداره نمیدونم چانگان خدمات نداره همه رو میدونم ولی از میان بد و بدتر هایما بنظرم گزینه بدی نیست
  • جاهد ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    سلام, سالهاست که دارم به همه مسولین مکاتبه میکنم ولی کسی گوش نمیده , شاید خنده دار باشه ولی به نظرمن به جای این همه هزینه کردن و ایجاد تنوه بیایند خرج زیر ساختهای حمل نقل عمومی کنند مثلا منو ریل بین شهری با سرعت بالا برقی بذارن هم پردرآمده هم ترافیک بین شهری مشگلش حل میشه , درون شهری نیز به همین شکل , چرا راهی را که سالیان پیش اروپایها و زاپنی ها رفتند و به بن بست رسیدن را به کار بردیم !!! چند نمونه خودروی ممتاز بزنند اونایی که وسعشون میرسه بخرن مردم نیز از تکنلوژی عمومی استفاده کنند نه اینکه ده نمونه پراید بیست مدل پژو (آردی , روآ و...) بزنیم یا بازار تولیدات شرکتهای چینی بشیم .//
  • حسن ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
    .............. دیگه خودروی چینی وارد ایران نکنید
  • رضا ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    ظاهرش خیلی بی ریخته در برابر جک اس ۵ ، هیچی نیست
  • رحیمی ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    کل محصولاتشون اشغاله.چین هم فهمیده ایرانی ها رو چطور گیر بیاره.دنا خریدم سه هزار تا کار کرده حدود ۲۹۰۰کیلومترش رو در راه نمایندگی ها بودم و هستم.و همچنان بی نتیجه.
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    برای خدمت به ایرانی بهترین منتاژ خودروهای ژاپنی هستند هم با دوامند و هم مقرون بصرفه
    • آرمین ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
      خیلی ماشین خوبیه.خودم دو ماه که دارمش.از نمایندگی خریدم تا الان که آخ نگفته.درسته که ظاهرش زیاد خوب نیست اما امکاناتش حرف نداره.من فکر میکنم
  • نا شناس ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    مااصلاچیزی بنام کارخانه خودرو سازی و قطعه سازی نداریم چند سال پیکان درایران مونتاژ شد آیا اینها توانستند ترمز چرخهای عقب پیکان یا پراید را دیسکی کنند
  • اکبر 66 ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    اول امریکایی ..بعد المانی ..انگلیسی...بعد زاپنی..بعد فرانسوی ...بعد کره ایها...حالا چینی ... بازار کشورهای در حال توسعه ..ایران.
  • محسن ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    "شرکت هایما که در سال ۱۹۹۲م تاسیس شده" همین یک جمله عمق فاجعه را نشون میده ایران خودرو با ۵۰ سال سابقه میاد خودروی یه شرکت چینی با سابقه ۲۰ سال را مونتاژ میکنه و کلی هم ذوق میکنه شما میخواستید خودروساز بشید تا الان شده بودید....
  • تقی ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    بیچاره مردم
  • تقی ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    ای خدا مرگ بر خودمون، مرگ
  • تقی ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    واقعا باید چه خاکی توی سرمون بریزیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • نقی ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    برید خر سوار شید حال کنید
  • نقی ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    خیلی عالیه خری که تازه خریدم نه دود داره نه بنزین
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    آنکه که میگه بیچاره مردم یعنی بیچاره من
  • مجتبی ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    اگر فرزند این آب و خاک هستید که اگر خون یک ایرانی تو رگتون جریان داره،اینهمه سرمایه زندگی مردم عزیزمون رو به جیب این چشم بادومی ها نریزید.ایا واقعا دراین کشور زندگی نمیکنید،بجای اینکه به اقتصاد چین و... باشید،به فکر جوانتهای تحصیل کرده خودمون باشیم و فقط شعار ندیم.درودبر ایران و ایرانی باغیرت که اگر دوست دارید به کسب و کار ایرانی رونقی بدید،یکبار برای همیشه به محصول چینی بنجل نه بگیم. درودبرایرانی سربلند و باغیرت. به فکر سفره وجیب خال کارگر ایرانی باشیم.
  • خلیل ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    من دیروز یکی ر اینها رو تو بلوار وکیل اباد دیدم ایران خودرو تو این ماشین هم خرابکاری کرده اگزوز ماشین که جفتی هست رو برداشته جاش اگزوز تکی کذاشته خیلی بد بود.
  • پرهام ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
    لطفا نظر الکی درباره هایما ندهید هایما ماشین عالیه و روز به روزم ماشینای چینی دارن پیشرفت میکنن
  • اميد ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
    من داریم یکی تحویل می گیرم
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
    تحویل نگیر برادر ب خودت رحم نکن پولتو دور بندازی بهتر از این اسباب بازی های چینی هستن.با سی تومن ی نیسان ابی بگیر برو.حال کن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =