کد خبر: 148590
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۵

هیوندای سانتافه سری II مدل ۲۰۱۶ هفت سرنشین این هفته با برخی به روز رسانی های طراحی عرضه می شود تا برای رقابت با مدل هایی همچون کیا سورنتو آماده شود.

اخبار خودرو -این به روز رسانی ها که حدود سه سال پس از عرضه نسل کنونی سانتافه اعمال می شود شامل برخی اصلاحات کابین و نیرومحرکه، تجهیزات جدید و ارتقای طراحی است که قیمت این خودرو را بین ۱۵۰۰ تا ۲۷۵۰ دلار افزایش داده است.
هم چنین مجموعه ای از تجهیزات ایمنی نوین در نسخه پرفروش پرچم دار این خودرو عرضه می شود که شامل ترمزهای خودکار، کروز کنترل هدایت راداری، نمایش نقاط کور، کمک پارک خودکار و سیستم هشدار برخورد از عقب برای پارکینگ های شلوغ است.
تمام نسخه های این خودرو دارای طراحی متفاوت سپرها و چراغ های جلو و عقب به همراه جلوپنجره ای با ظاهر جدید هستند. زیر کاپوت این خودرو موتور پرفروش ۲٫۲ لیتری CRDi توربو دیزل متصل به گیربکس اتوماتیک شش سرعته تعبیه شده است که قدرت آن به ۱۴۷ کیلووات و گشتاور آن به ۴۴۰ نیوتون متر ارتقا یافته است.
میزان مصرف سوخت این موتور ۶٫۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر با گیربکس دستی و ۷٫۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر با گیربکس اتوماتیک شش سرعته است. موتور ۲٫۴ لیتریTheta-II بنزینی GDi تنها برای نسخه اکتیو این خودرو موجود است و قدرت ۱۳۸ کیلووات و گشتاور ۲۴۱ نیوتون متر تولید می کند.
میزان مصرف سوخت این موتور با گیربکس های اتوماتیک و دستی شش سرعته ۹٫۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده که نسبت به گذشته ۰٫۳ لیتر بهتر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =