کد خبر: 149066
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۱

برابوس ۷۰۰ کوپه از سیستم چهار چرخ متحرک سود می برد و طی چهار ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت می رساند و در نهایت توانایی دستیابی به بیشینه سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت را دارد.

اخبار خودرو -  مرسدس-ای‌ام‌جی جی‌ال‌ای ۶۳ اس با پیشرانه ای که توانایی تولید ۵۸۵ اسب بخار نیرو را دارد به خودی خود بیشتر نیازهای دوستداران خودرو را پاسخگو است اما برابوس به عنوان یکی از تیونرهای مطرح خودروهای مرسدس بنز همه چیز را با برابوس ۷۰۰ کوپه به سطحی جدید ارتقا داده است.

۵۲۴۹۲۲_۷۴۵

پیشرانه ۵٫۵ لیتری هشت سیلندر توربو دوقلو برابوس ۷۰۰ کوپه توانایی تولید ۷۰۰ اسب بخار نیرو را دارد و این ۱۱۵ اسب بخار اضافی به واسطه تغییرات صورت گرفته در ورودی های هوا، لوله های شارژ هوا، واحد کنترل پیشرانه و سیستم اگزوز کراس اوور لوکس مرسدس شکل گرفته است.

۵۲۴۹۲۳_۱۹۵

با توجه به تغییرات صورت گرفته توسط برابوس، گشتاور پیشرانه نیز به ۷۰۸ پوندفوت افزایش یافته است. برابوس ۷۰۰ کوپه از سیستم چهار چرخ متحرک سود می برد و طی چهار ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت می رساند و در نهایت توانایی دستیابی به بیشینه سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت را دارد. در صورتی که خریداران تمایل داشته باشند برابوس می تواند توانایی پیشرانه خودرو را هرچه بیشتر افزایش داده تا ۸۳۸ اسب بخار نیرو و ۱,۰۶۹ پوندفوت گشتاور تولید کند و در این شرایط سرعت طی ۳٫۸ ثانیه از صفر به صد کیلومتر در ساعت رسیده و بیشینه آن به ۳۲۲ کیلومتر در ساعت افزایش می یابد.

۵۲۴۹۲۴_۲۵۲

این اعداد و ارقام برای ابرخودروها قابل توجه هستند اما نباید این نکته را فراموش کرد که برابوس ۷۰۰ کوپه یک خودرو شاسی بلند لوکس محسوب می شود. [gallery ids="149070,149071,149072,149073,149074"] منبع:عصر ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =