کد خبر: 149195
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

صنایع قطعه سازی ایران قابلیت ایفای نقش در هدف گذاری توسعه ای کشور را دارد و مدیران این بخش می توانند نقش فرشتگان کسب و کار را ایفا کنند.

به گزارش اخبار خودرو ، دکتر الیاسی معاون سیاست گذاری و ارزیابی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری٬  در دیدار از غرفه ساپکو و زنجیره تامین ایران خودرو در نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرویی، از پتانسیل بالای صادرات محوری در شبکه قطعه سازی کشور سخن گفت و افزود: متولیان زنجیره تامین باید با توسعه بخش های دانشی خود پیوند بین سازندگان و شرکت های دانش بنیان را شتاب بخشند.   وی با تاکید بر لزوم جذب فناوری در صنعت قطعه سازی، خواستار پیوند میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با این صنعت شد تا جلوی سرریز فناوری گرفته شود.   الیاسی با اشاره به مفهوم « فرشتگان کسب و کار » که هدف گذاری توسعه ای کشورها را شکل می دهند، اظهار کرد: مدیران صنعت قطعه سازی می توانند این نقش را به خوبی ایفا کنند و به یقین، برد با آن ها خواهد بود.   معاون سیاست گذاری و ارزیابی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری٬  با بیان این که شرکت های دانش بنیان می توانند حلقه اتصال صنعت قطعه سازی کشور با دنیا باشند، تصریح کرد: امسال با حضور در این نمایشگاه سعی داریم شرکت های دانش بینان را در دل صنعت قطعه سازی و نه لزوما دانشگاه متولد کنیم.   شایان ذکر است، در دهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران، سالن ساپکو افزون بر ۱۳۳ سازنده زنجیره تامین خود، میزبان فن بازار ملی، ستاد فناوری نانو و صندوق نوآوری و شکوفایی کشور از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    این وهم و خیال و بزرگ بینی آخرش کار دستمون می دهد. پراید را هنوز نتوانسته ایم کامل داخلی کنیم!
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    همچین میگن صنایع قطعه سازی مثل اینکه قطعات شاتل چلنجر را می سازند. قطعه که از چین میاد شما می چینیدش کنار هم میشه "چین چین" تازه خوب هم نمی چینید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =