کد خبر: 150146
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

رئیس پلیس راه به حجم بالای تردد در محور کم‌عرضی چون ایلام به مهران اشاره کرد و گفت:‌ در حال حاضر در این محور ترافیک نیمه‌سنگین را شاهدیم که در برخی مقاطع ترافیک سنگین می‌شود؛ همچنین تردد پرحجم در شلمچه و چزابه را شاهدیم.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه در مورد آخرین وضعیت مرزهای مهران، چزابه و شلمچه، اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در استان ایلام محور ایلام به مهران با توجه به حجم بالای تردد و کم عرض بودن محور به کندی صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راه تصریح کرد: در محور ایلام به مهران ترافیک نیمه‌سنگین را شاهدیم که در برخی نقاط به ترافیک سنگین منجر می‌شود.

وی ادامه داد: در مسیرهای منتهی به چزابه و شلمچه نیز ترافیک پرحجم و روان را شاهد هستیم.

سرهنگ حمیدی که هم اینک در مهران به سر می‌برد دیروز را روز شلوغی در مرزهای مهران، چزابه و شلمچه عنوان و بیان داشت: در روز پنجشنبه نسبت به روز چهارشنبه شاهد افزایش ۴۶ درصدی رشد تردد در مهران بوده‌ایم؛ این رشد تردد در مرزهای چزابه و شلمچه به ترتیب ۱۳ و ۸ درصد بوده است.

این مقام ارشد راه راهور ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس در مورد وضعیت پارکینگ‌ها در مرزهای شلمچه، چزابه و مهران گفت: در مهران مشکلی برای پارکینگ نداریم اما در چزابه و شلمچه پارکینگ‌ها اشباع شده و عوامل در حال فراهم کردن شرایط برای احداث پارکینگ‌های جدید هستند.

وی با توجه به کندی حرکت در محور ایلام به مهران از رانندگان درخواست کرد که با صبر و حوصله رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه، جو موجود در مرزهای مهران، شلمچه و چزابه را جوی آرام عنوان و خاطر نشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =