کد خبر: 151887
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

فروش اقساطی خودرو با تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی باعث افزایش قیمت برخی خودروها در بازار شد به طوری که پژو ۲۰۶ و پژو ۴۰۵ حدود یک میلیون تومان گران شدند.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،عرضه خودروهای داخلی با تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی باعث شد تا موجودی نمایندگی‌ شرکت‌های خودروساز کاهش یابد و در عین حال، موجودی پارکینگ‌ خودروسازان نیز بابت تحویل خودرو به مشتریان خرید اقساطی کاهش خواهد یافت که این مسئله افزایش قیمت برخی خودروها را در بازار به همراه داشته است.

در چنین شرایطی بازار خودرو همچنان با رکود روبه‌رو است، تقاضای زیادی برای خرید نقدی از بازار وجود ندارد و مشتری خرید نقدی خودروها نیز همچنان کم است.

بر این اساس، قیمت هر دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با یک میلیون تومان افزایش به ۳۷٫۵ میلیون تومان رسیده و قیمت پژو ۲۰۶ صندوق‌دار مدل V8 نیز با افزایش ۷۰۰ هزار تومانی به ۳۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت پژو ۴۰۵ نیز ۹۰۰ هزار تومان افزایش یافته و به ۳۱ میلیون تومان رسیده است. نوع دوگانه‌سوز این خودرو نیز با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی به قیمت ۳۱٫۵ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

در مورد پژو پارس سال نیز باید به رشد ۷۰۰ هزار تومانی قیمت این خودرو اشاره کنیم که هم اکنون ۳۶٫۵ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود. همچنین قیمت پژو پارس دوگانه‌سوز ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته و به ۳۷٫۵ میلیون تومان رسیده است.

در مورد رانا نیز باید به افزایش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت این خودرو اشاره باید که در حال حاضر ۳۲٫۵ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

در این میان، ایران‌ خودرو قیمت تندر ۹۰ اتوماتیک را نزدیک به ۲ میلیون تومان کاهش داده و این خودرو را در فروش نقدی با تحویل ۳۰ روزه به قیمت ۴۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌کند. همین مسئله باعث کاهش قیمت این خودرو در بازار شده به طوری که در حال حاضر این خودرو به قیمت ۴۶ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود که کاهش ۵۰۰ هزار تومانی قیمت آن را در بازار نشان می دهد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    هنوز مردم عاقل زیاد هست،پس نمیخریم...
    • بنی ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
      مردم پولی ندارن که بخوان خودرو بخرن وضع اقتصاد مملکت خیلی خرابتر ازاینها هست اگه به همین منوال پیش بره همه ایران باید بره گدایی.مردم برا نون شبشون هم دچار مشکلن خودرو که جای خود داره برا زنده موندن میجنگیم نه زندگی کردن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =