کد خبر: 152350
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

سریع‌ترین خودرو جهان یک«مگا کار» است که توسط شرکت سوئدی کوئینگزبرگ تولید شده و قیمت آخرین دستگاه آن ۶ میلیون دلار تعیین شده است. این شرکت تنها ۶ دستگاه از این خودرو تولید کرده که به جز یکی که مدل آن ارتقا یافته است، همگی به سرعت به فروش رفته‌اند.

به گزارش اخبار خودرو ، سریع‌ترین خودرو جهان یک«مگا کار» است که توسط شرکت سوئدی کوئینگزبرگ تولید شده و قیمت آخرین دستگاه آن ۶ میلیون دلار تعیین شده است. این شرکت تنها ۶ دستگاه از این خودرو تولید کرده که به جز یکی که مدل آن ارتقا یافته است، همگی به سرعت به فروش رفته‌اند.

به گزارش هافینگتن پست، این خودرو «وان:۱» نام دارد. این خودرو موفق شده است در پیست‌های اتومبیلرانی رکوردهای جهانی را بشکند. وزن این خودرو ۱۳۴۰ کیلوگرم است و ۱۳۴۰ اسب بخار قدرت دارد. حداکثر سرعت این خودرو ۴۳۹ کیلومتر بر ساعت است. این خودرو همچنین دارای سریع‌ترین شتاب در جهان است و شتاب آن از صفر به ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. بنابراین با توجه به مشخصات و ویژگی‌های این خودرو، قیمت ۶ میلیون دلار برای آن منطقی به نظر می‌رسد. مطمئنا افرادی که به سرعت علاقه‌مند هستند و پول زیادی هم دارند، تمایل دارند میلیون‌ها دلار برای سریع‌ترین خودرو جهان پرداخت کنند.
منبع:دنیای اقتصاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =