کد خبر: 153529
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

ورود خودروهای خارجی مدل ۲۰۱۶ به بازار باعث افزایش قیمت برخی خودروها در بازار شد به طوری که قیمت خودروهای خارجی جدید در مقایسه با مدل‌ ۲۰۱۵ تا ۱۸ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس،با ورود خودروهای خارجی مدل ۲۰۱۶ به بازار، قیمت برخی خودروها با افزایش همراه شده است.

بر این اساس، اپتیما مدل ۲۰۱۶ در بازار ۱۶۴ میلیون تومان قیمت خورده است که در مقایسه با قیمت ۱۵۱ میلیون تومانی مدل ۲۰۱۵ این خودرو، ۱۳ میلیون تومان گرانتر است.

همچنین اسپورتیج ۲۰۱۶ با قیمت ۱۶۱ میلیون تومان به بازار عرضه شده که نسبت به قیمت ۱۵۰ میلیون تومانی مدل ۲۰۱۵ آن، ۱۱ میلیون تومان افزایش را نشان می

دهد.

قیمت سانتافه مدل ۲۰۱۶ نیز در بازار ۲۱۶ میلیون تومان تعیین شده که نسبت به مدل ۲۰۱۵ این خودرو با قیمت ۱۹۸ میلیون تومان، ۱۸ میلیون تومان گرانتر است.

قیمت مزدا ۳ نیز در بازار با افزایش یک میلیون تومانی به ۱۱۱ میلیون تومان رسیده است.

* افزایش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت داخلی‌ها

در کنار افزایش قیمت خودروهای خارجی، بررسی قیمت خودروهای داخلی نیز نشان‌دهنده افزایش قیمت برخی خودروها است، به‌ طوری‌که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی، این روزها در بازار به ۳۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

پژو ۲۰۶ صندوق‌دار مدل V8 نیز با رشد قیمت ۲۰۰ هزار تومانی، به قیمت ۳۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

رانا هم با افزایش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی، به قیمت ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود.

در مورد وانت باردو بنزینی نیز باید به افزایش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت این خودرو و عرضه آن به قیمت ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اشاره کنیم.

در عین حال، قیمت پراید ۱۳۲ مدل SE نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

همچنین قیمت پارس تندر در بازار ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافته و به ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =