کد خبر: 155485
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

بعد از توافقات هسته‌ای ایران و ایجاد تغییرات جدید در اقتصاد کشور در سال ۲۰۱۵ ، برندهای مهم وارداتی اتومبیل در سراسر جهان برای تصاحب سهم بازار خودرو در ایران به رقابت پرداختند.

به گزارش اخبار خودرو ، بعد از توافقات هسته‌ای ایران و ایجاد تغییرات جدید در اقتصاد کشور در سال ۲۰۱۵ ، برندهای مهم وارداتی اتومبیل در سراسر جهان برای تصاحب سهم بازار خودرو در ایران به رقابت پرداختند. برند اف‌ای‌دبلیو نیز با شروع تغییرات اقتصادی ایران از همان ابتدا روند روبه‌جلو خود را برای تصاحب فرصت‌های جدید و پیشی‌گرفتن از رقبا در پیش گرفت.

۱۹۶۶۹

به گزارش شرق، اف‌ای دبلیو به عنوان اولین شرکت تحت نظر جمهوری چین با ۶٠ سال سابقه، با بینشی مبتنی‌بر ارائه کیفیت برتر و خدمات مفید، همواره در پی تسخیر بازارهای جهانی بوده و اکنون ایران را به عنوان یک انتخاب استراتژیک مناسب برای حضور خود برگزیده است. به‌طوری‌که ورود دو برندB۵٠ و J۶ توسط شرکت اف‌ای دبلیو در بازار ایران برای اولین‌بار در میان برندهای اتومبیل، منجر به ایجاد یک رقابت هوشمندانه در خاورمیانه شده است. برند J۶ از سری خودروهای سنگین (تراکتور) اف‌ای‌دبلیو با پایبندی به محیط‌زیست، استفاده از فناوری‌های پیشرو و پاسخ‌گویی کامل به نیازهای بازار، توانست در سال گذشته جایگاه اول را به خود اختصاص دهد و در تیرماه گذشته به بالاترین میزان فروش دست یابد. ازجمله مزیت‌های رقابتی که باعث شهرت J۶ در بازار شده، می‌توان به مصرف سوخت فوق‌العاده پایین، کیفیت کاملا متفاوت در مقایسه با سایر محصولات چینی و بهره‌مندی از محور انتقال بی‌نقص (ZF، تکنولوژی آلمانی) اشاره کرد.  موضوع دیگری که موجب استقبال از اف‌ای دبلیو و J۶ شده است، ارائه خدمات ویژه پس از فروش و ارتباط نزدیک با مشتری است که در قالب برگزاری ایونت‌های (رویداد یا مراسم) خاص انجام می‌شود. با در پیش‌گرفتن این روند و همکاری به عنوان اسپانسر تیم فوتبال تراکتورسازی، اف‌ای دبلیو توانسته است جایگاه خود را به عنوان تولیدکننده محصولات باکیفیت در ایران تثبیت کند. به‌طوری‌که با تولید سواری B۵٠ موجب تغییر و تحول در بازار اتومبیل‌های اندازه متوسط در ایران شده و به گفته کارشناسان داخلی، هم‌اکنون B۵٠ به عنوان یک محرک در بازار اتومبیل اندازه متوسط در ایران شناخته می‌شود.  علاوه بر سازماندهی در بازار اتومبیل چین و حضور در بازار جهانی، اف‌ای دبلیو می‌کوشد با تکیه بر سه اصل کیفیت محصول، بازاریابی دقیق و تعهد به مشتری، خود را به عنوان یک برند تخصصی خلاق و پیشگام در صنعت تکنولوژی در بازار ایران مطرح کند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    حالا همین ماشین چون سیستم انتقال قدرت آن zfهست تا ۱۰ سال دیگه بدین بیرون
  • استکبارجهانی ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    لطفا اینقدر چینی ها رو تبلیغ نکنید به اندازه کافی از دیدنشون تو خیابون ها حالت تهوع داریم!
  • علی ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    کجای دنیا به جز ایران مردم ماشین چینی سوار میشن؟اینا اگه خوب بودن چرا تو لیست ۱۰۰ خودروساز برتر ام نیستن؟انقدر برند خوب هست که چینیا جولوشون هیچ حرفی برا گفتن ندارن
  • بی نام ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    کسانی که از دیدن ماشین چینی حالشون بد میشه آیا ماشین بهتری بجز بنز و پورشه که خودتون سوار میشید یرای ماسراغ دارید ؟ اینهایی که میگن ماشین چینی بده یا اصلا تا حالا سوار ماشین چینی نشدن و یا آنقدر وضعشون خوبه ... آقایونی که خواسته یا ناخواسنه برعلیه ماشین چینی تبلیغ میکنید اگر واقع بین باشید متوجه میشید که دود همین ماشین چینی می ارزه صدتا ماشین ایران خودرو و سایپا را...
    • حق گو ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
      البته تو دنیا محصولات مناسب قیمت کم نیستن مثل فورد فیستا یا رنو یا محصولات شورولت و جیپ . ولی خب مسوولین ما چون خرجشون خیلی بالاست میخوان تمام هزینه هاشونو از تعرفه واردات بگیرن .اون موقع هم باید پول یه رولزرویس را بدی تا سوار یه ماشین چینی بشی !!
  • آرش ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    ای بابا اینقدر تبلیغ ماشین چینی نکنید . یه سرچ بکنبد خودرو ام وی ام چینی در مشهد ببینید چی شده (از وسط نصف شده ) بعد تبلیغ کنید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =