کد خبر: 1555
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۲

رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در خصوص احراز شرایط لازم برای شماره گذاری کشنده فراز گفت : بر اساس تفاهم میان روسای سه کمیسیون صنایع ، اقتصاد و انرژی مجلس شورای اسلامی و متولی تولید فراز، در صورت انجام موفقیت آمیز آزمونهای لازم دریک مرکز معتبر بین المللی این نوع کامیون قطعا مجوز شماره گذاری را دریافت خواهد کرد.

به گزارش دنياي خودرو به نقل از خبرخودرو، رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در خصوص احراز شرایط لازم برای شماره گذاری کشنده فراز گفت : بر اساس تفاهم میان روسای سه کمیسیون صنایع ، اقتصاد و انرژی مجلس شورای اسلامی و متولی تولید فراز، در صورت انجام موفقیت آمیز آزمونهای لازم دریک مرکز معتبر بین المللی این نوع کامیون قطعا مجوز شماره گذاری را دریافت خواهد کرد . سید حسین هاشمی در ادامه گفتگو با خبر خودرو افزود : با طرح موضوع ، موسسه استاندارد و پلیس راهور ناجا هر یک خودروئی را انتخاب نموده و به همراه نمونه های منتخب شرکت ایران خودرو دیزل به مرکز بین المللی صدور گواهینامه استاندارهای بین المللی ارسال نمودند. وی در ادامه افزود : در جلسه ای که به همین منظور برگزار شد ، نهایتا مقرر شد تا پس از رفع موانع موجود پلیس راهنمائی و رانندگی مجوز شماره گذاری آنرا صادر نماید . هاشمی خاطر نشان کرد: با کسب امتیاز لازم توسط کامیون فراز از سوی مؤسسات بین المللی و پس از بررسی مستندات توسط مؤسسه استاندارد و تحقیات صنعتی و پلیس راهور ناجا آخرین موانع موجود بر سر راه شماره گذاری این خودرو برداشته شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پ-ص ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
    از همه ی دلسوزان به صنعت کشور و موسسه استاندارد و پلیس راهور و دست اندر کاران وزارت صنایع و کمیسیونهای مرتبط در مجلس و پرسنل محترم شرکت ایران خودرو دیزل تشکر میشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =