کد خبر: 155882
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از جو آرام و ترافیک روان در جاده‌ها و همچنین انسداد سه محور و محدودیت مقطعی تردد در محور هراز خبر داد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،سرهنگ محمدرضا زحمتکش جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر تمامی جاده‌های کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

جانشین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به انسداد محورهای شمشک به دیزین و پونل به خلخال به دلیل عدم ایمنی کامل اشاره و تصریح کرد: محور بوکان - مهاباد در استان آذربایجان غربی به دلیل برف و کولاک شدید تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سرهنگ زحمتکش به محدودیت مقطعی تردد در محور هراز اشاره و بیان داشت: در محور هراز از ساعت  ۲۰ تا ۵ روزهای شنبه تا سه‌شنبه به غیر از ایام تعطیل و روزهای پایانی هفته ممنوعیت تردد به دلیل انجام عملیات راهسازی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این محدودیت تردد در محور هراز در محدوده شنگله تا گزنک حد فاصل کیلومتر ۷۳ تا ۷۶ اعمال شده و در این بازه زمانی این مسیر مسدود می‌شود.

این مقام ارشد راهور ناجا به محور کرج - قزوین و انجام عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح پرداخت و گفت: در این محور و در محدوده قطعه ۳ محور اشتهارد - نظرآباد به علت اجرای عملیات تقاطع غیرهمسطح با بزرگراه کرج - هشتگرد (آبیک) محدودیت ترافیکی از تاریخ ۹۴/۱۰/۱۸ تا ۹۵/۴/۳۱ به صورت ۲۴ ساعته اجرا شده و تردد وسایل نقلیه همزمان با اجرای عملیات با رعایت احتیاط از رمپ شمالی و جنوبی به عنوان مسیر انحرافی و کنار گذر صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =