کد خبر: 159142
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

قیمت محصولات خانواده پژو ۲۰۶ در پنج ماهه اخیر سال جاری نوساناتی را تجربه کرد و در عین حال که به رسم هر ساله قیمت خودروها در بازار شب عید افزایش پیدا می‌کند، محصولات متعلق به خانواده پژو ۲۰۶ همچنان در کف قیمت به سر می‌برند.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از اقتصاد نیوز ،قیمت محصولات خانواده پژو ۲۰۶ در پنج ماهه اخیر سال جاری نوساناتی را تجربه کرد و در عین حال که به رسم هر ساله قیمت خودروها در بازار شب عید افزایش پیدا می‌کند، محصولات متعلق به خانواده پژو ۲۰۶ همچنان در کف قیمت به سر می‌برند.
بازار خودرو در عین حال که به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شود اما قیمت برخی خودروها همچنان رو به پایین است و همچنان سایه رکود در معاملات دیده می‌شود. به طوری که قیمت خودرو ۲۰۶ (تیپ ۲) در نوزدهم مهرماه ۳۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده که در بیست و پنجم بهمن‌ماه طی پنج ماه با ۰٫۳۰ درصد تغییر قیمت به ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده و با افزایش قیمت رو‌به‌رو شده است. همچنین قیمت خودرو ۲۰۶ (تیپ ۵) در نوزدهم مهرماه ۳۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بوده که در بیست و پنجم بهمن‌ماه طی پنج ماه با ۰٫۵۳ درصد تغییر قیمت به ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان رسیده و با کاهش قیمت مواجه شده است. این در حالی است که قیمت خودرو ۲۰۶ صندوقدار (V8) در نوزدهم مهرماه ۳۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده که در بیست و پنجم بهمن‌ماه طی پنج ماه با ۱٫۵۹ درصد تغییر قیمت به ۳۷ میلیون تومان رسیده و به خود کاهش قیمت دیده است. در صورتی که طی همین مدت دولت در راستای تحریک بازار وام ۲۵ میلیونی تعریف کرد تا متقاضیان خودرو با کمک این تسهیلات خودرو مورد نظر خود را به صورت اقساط خریداری کنند اما نگاهی به روند قیمتی محصولات خانواده پژو ۲۰۶ در پنج ماهه دوم سال نشان می‌دهد قیمت‌ این خودروها همچنان در کف بوده است و این سیاست دولت هم نتوانسته برای خودرو پر طرفدار ۲۰۶ در بازار تقاضا ایجاد کند و قیمت این خودروها زیر سایه رکود پایین مانده است.  

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عجب؟؟؟ ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
    ای کاش من یک فلسطینی یا لبنانی بودم..تا دولت بیشتر به فکرم بود... متاسفم که به آخرین چیزی که فکر میکنید مردم هستن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =