کد خبر: 159221
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

این خودرو در طی ماه های گذشته در نمایشگاه ها و سایت های اینترنتی خرید و فروش خودرو با قیمت ۱٫۵ میلیارد تا یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برچسب قیمت خورده بود.

شماری گذاری خودروی لوکس BMW i8، قیمت این خودرو در تهران را حدود نیم میلیارد تومان افزایش داد.
به گزارش اخبار خودرو به نقل از عصر ایران، ورود بی ام و "آی ۸" به کشور حرف و حدیث های زیادی  را با خود به همراه داشت. این خودروی لوکس که طراحی فوق العاده آن را می توان فراتر از نسل خودروهای امروزی دانست با ورود به نمایشگاه های پایتخت ایران تمامی نگاه ها را به خود جلب کرد. ورود این خودروی متفاوت بی ام و به نمایشگاه های اتومبیل تهران باعث شد شمار زیادی از رهگذاران و علاقمندان، این خودرو را در پشت شیشه نمایشگاه ها نه به عنوان اتومبیل بلکه به عنوان یک اثر هنری به نظاره بنشینند.
BMW i8 در یکی از نمایشگاه های اتومبیل تهران
BMW I8 با اخذ پلاک ملی 500 میلیون تومان افزایش قیمت در بازار یافت
این خودرو در طی ماه های گذشته در نمایشگاه ها و سایت های اینترنتی خرید و فروش خودرو با قیمت ۱٫۵ میلیارد تا یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برچسب قیمت خورده بود ولی مشکلاتی که در راه شماره گذاری این خودرو ها با پلاک ملی به وجود آمد باعث شد تا این رقم در برخی از نمایشگاه ها کاهش هم داشته باشد.
بی ام و i8  با پلاک ملی
BMW I8 با اخذ پلاک ملی 500 میلیون تومان افزایش قیمت در بازار یافت افزایش نیم میلیارد تومانی قیمت BMW i8 با پلاک ملی افزایش نیم میلیارد تومانی قیمت BMW i8 با پلاک ملی
طی هفته های گذشته اخباری مبنی بر شماره شدن این خودروی خاص منتشر و اعلام شد تعدادی از این خودروها پس از ۹ ماه پلاک ملی دریافت کرده اند. دریافت پلاک ملی باعث شد تا قیمت این نوع خودر در بازار افزایش یابد به طوری که قیمت آن هم اکنون به ۲ میلیارد و ۲۰۰ تا ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان (با پلاک ملی)  افزایش یافت. بنا به گفته برخی از فعالان بازار، ۲۸ دستگاه بی ام و آی ۸ وارد کشور شده که فقط تعداد محدودی از آنها توانسته اند تا کنون مجوز شماره گذاری با پلاک ملی را دریافت کنند. موتور این خودرو از نوع هیبریدی است و در بازارهای جهانی به قیمت حدودی ۱۳۶ هزار دلار به فروش می رسد. هم اکنون هر دلار آمریکا در بازار آزاد، معادل حدود ۳۵۰۰ تومان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =