کد خبر: 159775
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۹ استان و همچنین ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه تهران-کرج خبرداد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهارداشت: در حال حاضر در محور خلخال - اسالم در استان اردبیل، محور کندوان در البرز، محور سمنان - دامغان در استان سمنان و همچنین محور توسکستان- شاهرود در استان گلستان، بارش خفیف برف گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه در استان مازندران نیز بارش خفیف برف جریان دارد.

سرهنگ رحمانی به بارش باران در اکثر محورهای استان‌های اردبیل، زنجان، خراسان رضوی، گلستان، گیلان، مازندران و همدان اشاره و تصریح کرد: در محور کرج - قزوین در استان البرز نیز بارش باران اعلام شده است.

وی درخصوص ترافیک موجود در محورهای مواصلاتی کشور اعلام کرد: هم‌اکنون ترافیک در استان البرز، باند جنوبی آزادراه تهران - کرج در محدوده پل فردیس تا پل کلاک نیمه‌سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به انسداد محورهای پونل به خلخال و شمشک به دیزین به دلیل عدم ایمنی کافی اشاره و بیان داشت: باند شمالی آزادراه چالوس- مرزن‌آباد که از ساعت ۱۳ روز جمعه ۳۰ بهمن‌ماه به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود کماکان مسدود است.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =