کد خبر: 160985
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به مهمترین تصادفات جاده‌ای ۲۴ ساعت گذشته، گفت: نیروهای هلال‌احمر از ۲۵ اسفند تا کنون به بیش از ۸ هزار مسافر امدادرسانی کرده‌اند.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،سیدمصطفی مرتضی در رابطه با مهمترین حوادث جاده‌ای شبانه‌روز گذشته اظهار داشت: ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ساوه ـ همدان در ۱۰ کیلومتری غرق‌آباد منجر به فوت ۳ مسافر شد.

وی با اشاره به اینکه این حادثه ۲ مصدوم نیز بر جای گذاشت، افزود: مصدومان حادثه بلافاصله توسط نیروهای هلال‌احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شدند. همچنین ۱۹:۲۴ شب گذشته در کیلومتر ۱۵ مهرستان سیستان و بلوچستان برخورد یک دستگاه پراید با کامیون یک مصدوم و سه کشته بر جای گذاشت.

سخنگوی سازمان امداد و نجات همچنین از واژگونی یک دستگاه هیوندای آوانته در خراسان شمالی خبر داد و اعلام کرد: این حادثه در کیلومتر ۴۰ اسفراین به سنخواست به وقوع پیوسته و ۲ مصدوم و سه فوتی به همراه داشته است.

مرتضوی در ادامه به روند امدادرسانی به مسافران نوروزی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: از ۲۵ اسفند تا کنون بیش از ۶۳۰ مأموریت توسط نیروهای امدادی هلال‌احمر انجام گرفته و بیش از ۵۰۰ مسافر از مرگ حتمی در حوادث نجات یافته‌اند.

وی در پایان از امدادرسانی به بیش از ۸ هزار مسافر نوروزی خبر داد و گفت: بیش از هزار مسافر نیز اسکان اضطراری یافته و هزار مسافر نیز به صورت سرپایی درمان شدند. همچنین ۳۰۰ مصدوم توسط نیروهای هلال‌احمر به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =