کد خبر: 162372
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

استخراج اولین قیمت‌های خودرو سال ۹۵ از بازار خودرو تهران نشان می‌دهد قیمت انواع خودروهای سواری تولید شده در کشور، نسبت به اسفند ماه گذشته تقریبا بدون تغییر مانده است.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از اقتصاد نیوز ،استخراج اولین قیمت‌های خودرو سال ۹۵ از بازار خودرو تهران نشان می‌دهد قیمت انواع خودروهای سواری تولید شده در کشور، نسبت به اسفند ماه گذشته تقریبا بدون تغییر مانده است.
استخراج اولین قیمت‌های خودرو سال ۹۵ از بازار خودرو تهران نشان می‌دهد قیمت انواع خودروهای سواری تولید کشور، نسبت به اسفند ماه گذشته تقریبا بدون تغییر مانده است. کارشناسان دلیل این اتفاق را رکود طبیعی بازار تا پایان فروردین و اقدام خودروسازان برای فروش فوری برخی از محصولات خود طی چند روز گذشته می‌دانند.
برخی از تحلیلگران بر این باورند که با توجه به مرسوم شدن خریدهای مجازی، مشتری و خودروساز به‌طور مستقیم با هم در ارتباط بوده و در این میان از نقش نمایشگاه‌های خودرو به عنوان واسطه کاسته شده است به‌طوری‌که این مکان‌ها فقط برای لمس و مشاهده خودرو از نزدیک کاربری دارند. فعالان بازار خودرو معتقدند که رونق یا رکود بازار را نمی‌توان به تنهایی از حجم معاملات خودرو در نمایندگی‌ها و نمایشگاه‌های خودرو تشخیص داد چرا که ضلع سومی به نام خریدهای مجازی به وجود آمده که آمار آن در اختیار کسی نیست و خودروسازان نیز به راحتی آماری از آن را منتشر نمی‌کنند. کارشناسان اقتصاد خودرو بر این باورند که در سالجاری میزان تولید خودرو حدود ۱۵ درصد افزایش خواهد یافت که در صورت ثبات قیمت‌ها ممکن است خودروسازان به راحتی بتوانند حدود یک میلیون و یکصد هزار دستگاه خودرو را به فروش برسانند. بررسی ها نشان می‌دهد که در محدود قیمتی زیر ۲۵ میلیون تومان دو خودرو پراید و تیبا بیشترین تقاضا را دارند و خودروهای پارس، ال۹۰ و ۲۰۶ در محدوده ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومانی دارای بیشترین مشتری هستند.
  اولین قیمت‌ها از بازار خودرو ۹۵  
  نام خودرو     قیمت بازار (تومان)     نام خودرو     قیمت بازار (تومان)  
  پارس تندر     ۴۰ میلیون ۱۰۰ هزار     دنا     ۴۳ میلیون ۸۰۰ هزار  
  تندر۹۰ E2     ۳۹میلیون۸۰۰ هزار     تیبا     ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار  
  تندر اتوماتیک     ۴۹ میلیون ۵۰۰ هزار     پراید ۱۳۲     ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار  
  پژو ۲۰۶ (تیپ ۵)     ۳۷ میلیون و ۲۰۰ هزار     پراید ۱۳۱     ۲۰ میلیون یکصد هزار  
  پژو ۲۰۶ (تیپ۲)     ۳۳ میلیون     سمند SE     ۲۷ میلیون  
  پژو ۲۰۶صندوقدار (V8)     ۳۷ میلیون ۶۰۰ هزار     سمند EF7     ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار  
  پژو پارس سال     ۳۶ میلیون ۷۰۰ هزار     رانا ال ایکس     ۳۳ میلیون  
  پژو ۴۰۵ SLX     ۳۱ میلیون     پژو پارس ELX     ۴۰ میلیون  
  سورن ELX     ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار     سوزوکی ویتارا     ۱۲۶ میلیون  
  رنو ساندرو     ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار     تیبا۲ فول هاچ بک EX     ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار  
   

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    از بس پراید (لگن شماره ۱)تکراری شده مردم به (لگن شماره ۲ )یعنی تیبا رو آوردن غافل از اینکه از لحاظ ایمنی یک فاجعه ست و در حدهمون پراید یا بدتره
    • امین ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
      حسین عزیز حرفتان رو قبول دارم اما با تیبای دوستم کمی سواری کردم و نکته مثبت نسبت به پراید نرمی سواری بسیار بهتر و کم صدا بودن دست اندازها نسبت به پراید کاملا مشهود بود.
  • حسین ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    تیبای همسایه ما که مدل ۹۳ هم است صبح ها از بس جیر جیر میکنه همه رو بیدار میکنه دیگه زنگ موبایل تنظیم نمی کنیم ... چند وقت پیش هم سر چهار راه یک تیبای صفر از کار افتاد وراه بندون شد ... صاحبش هم شرمنده پیکان سوار هایی میشد که از کنارش تیکاف میکشیدند
    • حسین ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
      اینی که نظر منفی دادی میدونم تیبایی که تو خریدی احتمالا تا حالا این مشکلات رو نداشته ولی مطمئن باش یک جایی خیلی بی موقع وبد جور حالت رو میگیره
  • پژمان موحد ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    توو دنیا دارن قانون خودروهای بدون راننده «خودران» رو بازنویسی میکنن ، ببین چه موقع قانون گذاشتن که حالا باز میخوان بازنویسیش کنن اما توو کشور ما هنوز دارن سایپا ۱۳۱ رو با نوآوری ایربگ میدن به بازار ....!!!! افسوس .... واقعا افسوس ....!!!!
  • مجید ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    در جواب دوست خوبمون اونها فرهنگ شون هم بالاست نه اینکه ایرانی ۹۰ درصد قوانین راهنمایی رو رعایت نمیکنن ولی انتظار ماشین نشون مثل تانک باشه که اگه با ۲۰۰ رفتن دیوار زنده بمونن اخه این چه توقعی هست از کشوری که خودرو سازیش حداقل ۵۰ سال عقب هست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =