کد خبر: 164415
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

برخی فروشندگان خودرو پیش‌بینی می‌کنند رکود در بازار خودرو در نیمه ابتدایی امسال ادامه داشته باشد و شاید در نیمه دوم سال، بازار تکانی بخورد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از خبر آنلاین ،در حالی بهار ۹۵ به نیمه‌های خود رسیده و تصور می‌شد رونق کم‌کم به معاملات رسمی در بازار خودرو باز گردد، اما همچنان بازار، چهره رکود و زمستانی به خود دارد. شرایط رکودی در بازار خودرو به‌گونه‌ای است که انگار همه چیز دست به دست هم داده که رونق به معاملات خودرو باز نگردد و البته کاهش نقدینگی و پول در اختیار مردم، بی‌تاثیر در این موضوع نبوده است. برخی فروشندگان خودرو پیش‌بینی می‌کنند این شرایط در بازار خودرو در نیمه ابتدایی امسال ادامه داشته باشد و شاید در نیمه دوم سال، بازار تکانی بخورد. در این حال و هوا، در حال حاضر پژو۲۰۶ صندق‌دار (V8) در بازار با قیمت ۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ۵ با دو ایربگ با قیمت ۳۷ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ بنزینی با قیمت ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و پژو پارس بنزینی دو ایربگ با قیمت ۳۵ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان فروخته می‌شود. از سوی دیگر، سمند SE دو ایربگ ۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، رانا LX 33 میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و تندر۹۰ E2 49 میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. همچنین پراید SE131 حدود ۲۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، پراید SE141 حدود ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، تیبا SX2 حدود ۲۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
    وقتی از سال ۱۳۸۴ یکباره قیمت خودرو دوبرابر شدوهر سال دو یا سه بار قیمت خودرو گران می کردند ،نمی گفتند که مردم توان خریدشون را از دست میدهند نصف جمعیت بیکاراند اونوقت حقوق مدیران خودرو سازان را سی ملیون و چهل ملیون میدهند که هیچ کدامشون لایق دو ملیون حقوق هم نیستند
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
    کیفیت لگن ها باید دوبرابر و قیمت نصف شود شاید سر و کله مشتری ها پیدا شود آن زمان هم باید مواظب همه چیز بود چونکه این دو شرکت انحصاری سابقه سیاهی در برخورد با مشتری ها و مردم دارن!
  • ناشناس ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
    والا من پولشو دارم ولی نمیخرم،تا پنج سال دیگه هم با این ماشینای آشغال باشه،ماشین صفر نمیخرم
  • پراید سوار ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
    بعضی چیزها نصف بیشترش زیر زمینه و این واکنشهای اجتماعی که می بینید، نیمه پنهان و زیر زمینیه کمپینیه که اکثرا به اشتباه فکر میکنن شکست خورده.بدترین و گرمترین قسمت آتش، اونی که زیر خاکستره.من که سالهاست خودرو سازی ایران و جهان رو رصد و دنبال میکن شکی ندارم که این آتش بلاخره دامن خودرو سازان رو خواهد گرفت.
  • ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
    جالبه در رکود عجیب و غریب فعلی، به خاطر انحصار چند لایه و حمایت بی دلبل دولت از این شرکتهای سرطانی قیمت محصولات کمتر از فرقون آنها هیچ کاهش قیمتی ندارد!!!!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =