کد خبر: 164590
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳

یک خودروی سانتافه با شماره پلاک استان اصفهان صبح امروز(شنبه)به دلیل سرعت غیرمجاز و همچنین توجه نکردن به اخطار پلیس متوقف شد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از مهر ،سرهنگ رمضان آفریدون افزود:  یک خودروی سانتافه با شماره پلاک استان اصفهان صبح امروز(شنبه)به دلیل سرعت غیرمجاز و همچنین توجه نکردن به اخطار پلیس متوقف شد.

وی اظهار کرد: بعد از استعلام، مشخص شد این خودرو دارای خلافی هفت میلیون و ۲۳۶ هزار ریالی بوده و این تخلفات عمدتا به دلیل سرعت غیرمجاز و تخطی از سرعت مطمئنه ثبت شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: عمده تخلفات این خودرو در شهرهای اصفهان، یزد، تهران و قم طی یک‌سال اخیر بوده است.

آفریدون با بیان اینکه رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند؛ چراکه پلیس راه نسبت به هیچ‌کس اغماض ندارد، گفت: رانندگان قبل از مسافرت با مراجعه به سامانه ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ استعلام خود را از خلافی خودرو داشته باشند. وی با اشاره به اینکه رانندگان با ارسال پیامک به این سامانه از خلافی خودرو خود باخبر شوند و بعد اقدام به سفر کنند، یادآور شد: برابر قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی، تردد خودروهای دارای تخلف بالای یک میلیون تومان جریمه در جاده‌ها ممنوع بوده و در صورت مشاهده، این خودروها توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =