کد خبر: 165250
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

انواع نهادهای حامی محیط زیست و موسسات استاندارد گذاری جهانی، کمپانی های سازنده ی خودروهای پرمصرف نظیر مک لارن را تحت فشار می گذارند تا آن ها سیاست های خود را تغییر دهند و روی به تولید محصولات سازگار با طبیعت بیاورند.

به گزارش اخبار خودرو ،انواع نهادهای حامی محیط زیست و موسسات استاندارد گذاری جهانی، کمپانی های سازنده ی خودروهای پرمصرف نظیر مک لارن را تحت فشار می گذارند تا آن ها سیاست های خود را تغییر دهند و روی به تولید محصولات سازگار با طبیعت بیاورند. به همین دلیل تشکیلات مک لارن متعهد شده است که ساخت خودروهای هیبریدی را در دستور کار خود قرار دهد و رفته رفته به سمت انرژی های پاک تر و جایگزینی آن ها با سوخت های فسیلی حرکت کند.

۶۸۲۶۷۲٫jpg

آقا فلویت در ادامه گفته است که متخصصان مک لارن در حال طراحی یک سیستم انتقال قدرت اختصاصی برای موتورهای هیبرید هستند تا تغییر سوخت مصرفی، هیچ خدشه ای را به عملکرد موتورهای قدرتمند خودروهای این کمپانی وارد نکند و خریداران همچنان بتوانند از سوپر اسپرت گران شان، سواری لذت بخشی را دریافت کنند؛ البته این سیستم همچنان از قوانین سخت گیرانه ی مک لارن در تولید یعنی «پیکربندی موتور در میان محورهای انتقال قدرت» و البته «معماری بدنه با استفاده از الیاف فیبر کربن» پیروی خواهد کرد.

۶۸۲۶۷۱٫jpg

گفتنی است که خودروهای هیبرید به محصولاتی گفته می شود که موتور آن ها علاوه بر مصرف سوخت بنزین (یا دیگر سوخت های فسیلی) می تواند از طریق مصرف انرژی های دیگر نظیر انرژی الکتریسیته نیز به تولید قدرت ادامه دهد؛ اصطلاح هیبرید یا «دوگانه» نیز به همین منظور به آن ها اطلاق می شود. در حال حاضر تنها مدل هیبریدی این کمپانی، مک لارن پی ۱ (McLaren P1) نام دارد که از محبوبیت خاصی نیز در بازار این دسته از خودروهای مک لارن برخوردار است و نشان می دهد که ورود این کمپانی به حوزه ی تولید خودروهای هیبریدی، آسیبی به کیفیت بالای محصولات آن نخواهد زد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    آینده از آن خودروهای هیبریدی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =