کد خبر: 165427
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان کرمانشاه گفت: جشنواره خودروهای کلاسیک در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه در حال برگزاری است.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از مهر، رضا پوطی اظهار داشت: جشنواره خودروهای کلاسیک با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان در حال برگزاری است.

دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان کرمانشاه افزود: این جشنواره با عنوان جشنواره خودروهای کلاسیک سفارشی و آپشن  به همراه اجرای حرکات نمایشی خودرو و آرسی در حال برگزاری است.

وی ۲۸ لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه امسال را زمان برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: جشنواره در محل دائمی نمایشگاه‌ها؛ پارک شاهد کرمانشاه دایر می‌باشد.

پوطی با دعوت از عموم مردم برای بازدید از نمایشگاه گفت: این جشنواره در مدت مذکور از ساعت ۱۶ الی ۲۱ برای بازدید علاقه مندان مهیا و در روز ۳۱ اردیبهشت نیز اجرای حرکات نمایشی خودرو آرسی در ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این جشنواره نمایش خودروهای کلاسیک، سفارشی و تقویت شده، مسابقه قوی‌ترین سیستم‌های صوتی، اجرای حرکات نمایشی خودرو به همراه مسابقه عکاسی  صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =