کد خبر: 166372
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

شرکت چری در نمایشگاه اتومبیل ۲۰۱۶ پکن از محصول جدید خود با نام تیگو ۷ رونمایی کرد.

به گزارش اخبار خودرو ،  اولین چیزی که در این خودرو جلب نظر میکند شکل جلو پنجره آن است و طراحی کلی آن برگرفته از کانسپت چری TX میباشد که در ۲۰۱۲ معرفی شده بود. این خودرو از ماه اکتبر در بازار چین عرضه خواهد شد.

[caption id="attachment_166377" align="aligncenter" width="600"]چری تیگو 7 چری تیگو ۷[/caption]

نمای ظاهری خودرو بسیار زیبا است، نوارهای کرومی براق دور پنجره های کناری به همراه ابرویی بالای چرخ ها قیافه شیکی به آن داده اما به نظر نمیرسد ریل های سقف چندان کاربردی باشند. برای تیگو ۷ دو موتور ۱٫۵ لیتری توربو و ۲ لیتری چهار سیلندر بنزینی در نظر گرفته شده اما جزییات بیشتری از این دو پیشرانه منتشر نگشته است. علاوه بر آن این خودرو در مدل هیبریدی و شاید حتی تمام الکتریکی نیز عرضه خواهد شد.

[caption id="attachment_166378" align="aligncenter" width="600"]چری تیگو 7 چری تیگو ۷[/caption]

کنسول وسط با طراحی خاص و رنگ قرمز براق ظاهر جذابی دارد و رنگ خاکستری داشبورد در کنار آن بیشتر به چشم می آید. یک صفحه نمایش بزرگ در وسط قرار گرفته و یک مانیتور کوچک تر بین نشان دهنده ها در پشت فرمانی واقع شده که خود از طرحی جالب توجه برخوردار است.

[caption id="attachment_166375" align="aligncenter" width="600"]چری تیگو 7 چری تیگو ۷[/caption]

طراحی خاص نمای عقب به همراه فرم چراغ ها هرچه بیشتر نمای اسپرتی به آن داده است. چری تلاش کرده خود را به برندی جوانپسند تبدیل کند و تیگو ۷ را میتوان اولین قدم در این راه دانست. البته در کنار نمونه قرمز رنگ مدل مشابهی با رنگ سفید نیز قرار دارد که در جلوپنجره و رینگ های اسپرت متفاوت و کمی ضعیف تر است. اینطور به نظر میرسد که اگر تیگو ۷ قرار است خودروی مورد علاقه جوانان باشد رنگ سرخ آن از شانس بالاتری برخوردار خواهد بود.

[caption id="attachment_166373" align="aligncenter" width="600"]چری تیگو 7 چری تیگو ۷[/caption]

البته شکل قوس های کناری در نمونه سفید رنگ بهتر به چشم آمده و حتی خودرو بزرگتر به نظر میرسد. ولی با تمام اینها رنگ های قرمز یا مشکلی میتواند جذابیت های این تازه وارد چینی را بیشتر کند.

[caption id="attachment_166374" align="aligncenter" width="600"]چری تیگو 7 چری تیگو ۷[/caption] [caption id="attachment_166376" align="aligncenter" width="600"]چری تیگو 7 چری تیگو ۷[/caption]

منبع : carnewschina

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
    سعی کرده نمای جلو و چراغها رو شبیه لکسوز LF و چراغهای پشت رو شبیه لکسوز RX 2016 دربیاره ولی چه فایده که همون متور ضعیف X33 روشه
  • علی خاتم نژاد ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
    بسیار شبیه به پژو ۲۰۰۸ می باشد چه داشبورد چه چراغ و استایل پشت و جلو. ظاهراً کپی نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =