کد خبر: 166702
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳

بازار خودروهای لوکس الکتریکی قرار است حداقل به اندازه یک مدل گسترده تر شود. جنسیس تازه وارد ترین عضو این خانواده است، برند لوکس جدیدی که توسط هیوندای معرفی شده است.

به گزارش اخبار خودرو ، این موضوع در مصاحبه رویترز با مانفرد فیتزجرالد، مدیر اجرایی این برند در نمایشگاه اتومبیل بوسان در کره جنوبی مشخص شد.

وی در این مصاحبه بیان کرد : « قطعا ما با جنسیس وارد بازار پیشرانه های جایگزین خواهیم شد و کاملا واضح است که اکنون موتورهای الکتریکی اصلی ترین گزینه روی میز است. به نظر من خودروهای تمام الکتریکی آینده صنعت خودرو خواهد بود. »

۰۱-۲۰۱۷-genesis-g80-detroit-1

وی در خصوص جزییات بیشتر و زمان ارائه مدل الکتریکی مطلب خاصی عنوان نکرد اما باید گفت که این اولین جایگزین پیشنهادی برای پیشرانه جنسیس نخواهد بود. مدل G80 (تصویر فوق) از یک قلب تپنده دیزلی در کنار موتور بنزینی فعلی سود خواهد برد، تا جنسیس بتواند در بازار حساس اروپا رقبای کلیدی خود را به چالش بکشد.

۰۳-۲۰۱۷-genesis-g80-detroit-1

بدین ترتیب جنسیس الکتریکی به بازار خودروهای لوکس الکتریکی خواهد پیوست. بازاری که تسلا به عنوان پیشرو آن را هدف قرار داده و از خودروسازان آلمانی مانند آئودی، بی ام و، بنز و پورشه انتظار میرود با ارائه نمونه های الکتریکی از مدل های لوکس خود این مسیر را دنبال کنند.

۰۶-۲۰۱۷-genesis-g80-detroit-1

فیتزجرالد به تازگی به عنوان معاون ارشد مدیر عامل هیوندای منصوب گردیده تا بر روند فعالیت برند جنسیس نظارت کند؛ کاری که قبلا به عنوان مدیر ارشد لامبورگینی انجام میداد. وی پس از لوک دانکرولک مدیر طراحی و آلبرت بیرمن مدیر بخش N اسپرت، از جمله مدیران غربی است که به تازگی توسط هیوندای استخدام شده و این از انگیزه بالای این خودروساز کره ای برای حضور فعال در بازارهای جهانی خبر میدهد.

منبع : autoblog

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =