کد خبر: 167017
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

بخش پروژه های ویژه مک لارن از تازه ترین محصول خود یعنی مک لارن ۶۷۵LT MSO سری کربن رونمایی کرد.

به گزارش اخبار خودرو ، پس از نمایش مدل P1 با بدنه فیبرکربنی در نمایشگاه خودروی ژنو در اوایل ساری جاری، خودروساز انگلیسی از یک محصول تولید محدود جدید که بر اساس ۶۷۵LT تولید شده رونمایی کرد. قرار است از این خودرو فقط ۲۵ دستگاه در سراسر جهان ساخته شود که البته تمام آنها نیز قبلا فروش رفته اند.

[caption id="attachment_167018" align="aligncenter" width="600"]مک لارن 675LT MSO سری کربن مک لارن ۶۷۵LT MSO سری کربن[/caption]

این سوپراسپرت مانند ۶۷۵LT از موتور ۳٫۸ لیتری V8 توربو بهره میبرد که با قدرت ۶۶۶ اسب بخار و گشتاور ۵۱۶ فوت پوند شتاب صفر تا صد ۲٫۹ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۰۳ مایل بر ساعت را برای آن به ارمغان میاورد.

تیم MSO در طراحی ۶۷۵LT MSO سری کربن ۴۰ درصد بیش از نمونه استاندارد از فیبرکربن استفاده کرده است. سپر جلو با تمام متعلقاتش، پنل های کناری، رکاب ها، ورودی های هوای کناری، بدنه زیر سپر عقب، خروجی های مشبک هوا در عقب، درپوش موتور و درپوش قسمت بار در جلو، سپر عقب، دیفیوزر، بالک های عقب و جلو و حتی در باک از فیبرکربن پرداخت شده و صیقل خورده ساخته شده است. به علاوه در چند نسخه محدود به صورت سفارشی سقف فیبرکربنی جمع شونده نیز نصب شده است.

[caption id="attachment_167019" align="aligncenter" width="600"]مک لارن 675LT MSO سری کربن مک لارن ۶۷۵LT MSO سری کربن[/caption]

MSO LT سری کربن که بر اساس ۶۷۵LT تولید شده سومین مدلی که لقب LT را یدک میکشد. مدل اول ۶۷۵LT کوپه بود که سال گذشته عرضه شد و مدل دوم ۶۷۵LT اسپایدار که با فاصله کمی ارائه گشت. و حالا سومین LT تا قبل از پایان سال به مشتریان تحویل خواهد شد.

منبع : autocar

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =