کد خبر: 167248
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

بررسی کارنامه تولید خودرو در کشور ظرف دو ماه گذشته نشان می‌دهد که تا پایان اردی بهشت ماه بیش از ۱۱ هزار دستگاه از محصولات رنو در کشور به تولید رسیده که نشان‌دهنده سهم ۷ درصدی این خودروساز از تولیدات خودرو سواری در ایران است.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از خبر آنلاین ،بررسی کارنامه تولید خودرو در کشور ظرف دو ماه گذشته نشان می‌دهد که تا پایان اردی بهشت ماه بیش از ۱۱ هزار دستگاه از محصولات رنو در کشور به تولید رسیده که نشان‌دهنده سهم ۷ درصدی این خودروساز از تولیدات خودرو سواری در ایران است.
دو کارخانه بزرگ خودروساز در کشور طی دو ماه نخست امسال بیش از ۱۱ هزار دستگاه از محصولات رنو را به تولید رسانده‌اند که در این میان سهم ایران‌خودرو، سه هزار و ۵۰۰ و سهم سایپا ۷ هزار و ۶۰۰ دستگاه بوده است. بر اساس این گزارش، رنو نزدیک به ۱۰ سال است که خودرو ال۹۰ را درایران به تولید می رساند که طی این مدت نتوانسته به تولید سالانه ۳۰۰ هزار دستگاه خودرویی که در قراردادال۹۰ مندرج شده است، دست یابد. این گزارش حاکی از آن است که ظرف دو ماه نخست امسال تولید ال۹۰ در ایران‌خودرو، دو نیم برابر شده و ۱۶۵ درصد افزایش تولید داشته است. در پارس‌ خودرو نیز که از زیر مجموعه‌های گروه سایپا بوده و محصولات رنو را به تولید می‌رساند تولید ال۹۰، پنج برابر شده و ۴۴۰ درصد رشد داشته است. پارس‌ خودرو به غیر از ال۹۰ دو محصول دیگر ساندرو و پارس‌تندر را به تولید می‌رساند که ظرف دو ماه گذشته میزان تولید این دو نوع خودرو نیز با افزایش مواجه بوده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
    زنده باد تندر ۹۰ همیشه قهرمان و پیروز .
    • حسین ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
      کشتی ال ممد خودتو با اون ال لگنت ... اه اه اه
    • حسین ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
      مساله شخصی نیست ال ممد ... من با هر آشغالی که از چین و فرانسه وارد این مملکت میشه دشمن هستم نه فقط ال لگن تو ...
  • حسین ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
    آلمان و ژاپن بهترین خودرها ... فرانسه و چین آشغال ترین خودروها
    • مهدی ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
      آقا کی گفته فرانسه لگن میسازه.اینو تو جهان بگی بهت میخندن.اتحاد رنو نیسان چهارمین تولیدکننده خودرو در جهانه جلوتر از فیات و هیوندا.برو اسم مدیرعامل رنو نیسان یعنی آقای کارلوس گون رو سرچ کن ببین چه اعجوبه ای هستش و همه شرکتها آرزوی مدیریت اون رو دارن ضعف از خودروسازی ماست که نه ظرفیت و نه اراده ساخت خودروهای جدید جهانی رو داره.
  • حسین ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
    اگه مسئله سیاست باج دادن به چین و فرانسه نباشه با پولی که به لگن های این کشورها میدیم فلکس واپل آلمان و خودرسازان ژاپنی ماشینهای بهتری دارن
  • حسین ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
    چین و فرانسه ای که موقع آشغال فروختن دوست هستند و لی موقع تحریم ها در سازمان ملل ما رو نشناختن و الکی بهشون باج دادیم !!! حق وتوشونم بدردمون نخورده ونخواهد خورد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =