کد خبر: 167722
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

KUV100 یک کراس اوور ساب کامپکت است که در دو نسخه ی ۳ سیلندر بنزینی و توربودیزل در دسترس است و با خودروهایی چون تویوتا Etios Cross رقابت می کند.

به گزارش اخبار خودرو ، KUV100 یک کراس اوور ساب کامپکت است که در دو نسخه ی ۳ سیلندر بنزینی و توربودیزل در دسترس است و با خودروهایی چون تویوتا Etios Cross رقابت می کند. آنچه که این خودرو را متفاوت می سازد، قابلیت سفارش با پیشرانه ی توربو دیزل است. KUV100 طراحی خارجی و داخلی منحصربه فردی دارد و فضای داخلی آن همانند کراس اوورها است. تجهیزات استاندارد آن نیز خوب و قابل قبول است.

۶۹۵۴۱۶٫jpg

نیروبخش این خودروی ۱۱۵۵ کیلویی یک پیشرانه ی ۳ سیلندر ۱٫۲ لیتری توربودیزل است که ۷۷ اسب بخار قدرت و ۱۹۰ نیوتون متر گشتاور را از طریق گیربکس ۵ سرعته ی دستی به چرخ های جلو انتقال می دهد. ماهیندرا ادعا می کند که این کراس اوور کوچک در هر صد کیلومتر به طور متوسط ۴٫۴ لیتر سوخت می سوزاند. ادعایی که اندازه گیری آن با توجه به نبود سیستم محاسبه ی مصرف سوخت متوسط در داشبورد سخت به نظر می آید. اولین نکته ای که درباره ی تجربه ی رانندگی با ماهیندرا KUV100 به چشم می خورد، موقعیت دسته دنده و تفاوتی است که این موضوع ایجاد می کند. اگرچه که نمای دسته دنده نسبتاً خشن و زمخت است اما تعویض های گیربکس نرم و روان است. فاصله ی بین دسته دنده و فرمان کم بوده و این باعث ایجاد تجربه ی رانندگی لذت بخش تری می شود خصوصاً که پیشرانه ی توربودیزل قوی خودرو شما را همراهی می کند. پیشرانه ی mFalcon D75 مدرن ترین نمونه ی توربو دیزل نیست اما در این خودرو به خوبی کار می کند. گشتاور تحویلی رضایت بخش بوده و با همراهی فاصله ی کوتاه بین محورها شاهد دینامیک رانندگی سرزنده در نواحی خاصی هستیم. هرچند که بدنه ی بلندقد خودرو از دینامیک خودرو می کاهد و در سرعت های بالا باعث عدم پایداری و ایجاد صدای باد می شود. صدای باد نیز به گوش می رسد که نگرانی هایی را در رابطه با کیفیت ساخت برمی انگیزد.

مشخصات ماهیندرا KUV100 K6+

پیشرانه: ۳ سیلندر ۱٫۲ لیتری توربودیزل قدرت/گشتاور: ۷۷ اسب بخار/۱۹۰ نیوتون متر گیربکس: ۵ سرعته ی دستی شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: ۱۴٫۶ ثانیه حداکثر سرعت: ۱۵۰ کیلومتر در ساعت مصرف سوخت: ۴٫۴ لیتر در هر صد کیلومتر [gallery ids="167724,167725,167726,167727,167728"]

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =