کد خبر: 168159
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

از نظر طول کیا کادنزا همانند نسل گذشته است اما کمی عریض تر شده و ارتفاع آن نیز نسبت به گذشته کمتر شده است.

به گزارش اخبار خودرو ،از نظر طول کیا کادنزا همانند نسل گذشته است اما کمی عریض تر شده و ارتفاع آن نیز نسبت به گذشته کمتر شده است. همچنین فاصله بین دو محور این خودرو بیشتر شده که باعث شده نیم اینچ فضای پا برای سرنشینان عقب بیشتر شود.

۲۰۱۷-kia-cadenza-3_800x0w

در داخل کابین خودرو شاهد طراحی بسیار مدرنی هستیم که با متریالی با کیفیت تر نسبت به گذشته طراحی شده و در آن از سیستم صوتی UVO نیز استفاده شده است. همچنین تجهیزات مختلفی از جمله HUD، سیستم شارژ بدون سیم تلفن همراه، کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار خروج از خطوط، سیستم هشدار برخورد و یا سیستم صوتی Harmon Kardon قابل سفارش است. روی این کره ای جدید و محبوب، پیشرانه ۶ سیلندر ۳٫۳ لیتری نصب شده که می تواند ۲۹۰ اسب بخار را به گیربکس جدید هشت سرعته خودکار روانه کند که نسبت به گیربکس ۶ سرعته قبلی سبک تر و هوشمندتر است.

ازنظر ایمنی نیز کادنزا با مجموعه‌ی کاملی از این سیستم‌ها عرضه می‌شود که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به کروز کنترل هوشمند، هشدار برخورد جلو، ترمز اضطراری خودکار و هشدار خروج از خط اشاره کرد. دیگر سیستم ارائه‌شده در کادنزا سیستم تشخیص نقاط کور هوشمند است که برای اولین بار در این خودرو به‌کارمی‌رود. [gallery ids="168161,168162,168163,168164,168165,168166,168167"]  

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داوود ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    وقتی نمیذارن بیاد تو ایران چرا اخبارشو میدید مثلا برای اپتیما اخبار بدید
  • پراید سوار ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    زشت شده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =