رئیس پلیس راهور فاتب در خصوص اجرای کمپین شهروند قانونمدار گفت: طرح‌های برگزیده گرافیست‌ها با هدف اصلاح رفتار و ارتقاء فرهنگ ترافیک در تابلوهای شهری سطح شهر تهران در معرض نمایش قرار داده شده است.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در حاشیه جلسه با مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران درخصوص اجرای کمپین مشترک بین پلیس راهور و شهرداری تهران اظهار داشت: پلیس همیشه از پتانسیل بسیار خوبی که در مجموعه مدیریت شهری و سازمان زیباسازی شهرداری تهران بوده، در بحث تبلیغات محیطی بهره برده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: در راستای این دسته از فعالیت‌ها، حسب توافقی که با مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران انجام شده است، قرار شد برای یک مدت زمان مشخص و ۱۰ روز از کل پتانسیل شهر تهران در بحث تبلیغات محیطی و مباحث آموزشی استفاده شود.

عالی‌ترین مقام راهنمایی و رانندگی پایتخت به شرکت گرافیست‌ها و طراحان حرفه‌ای در کارگاه سه روزه برای طراحی طرح‌های مورد نظر اشاره و بیان داشت: در این کارگاه تعدادی طرح توسط طراحان طراحی شد که طرح‌های برگزیده به مدت ۱۰ روز در سطح شهر و در جایگاه‌های تبلیغاتی اکران شده است.

سردار حسینی، اکران این دسته از تبلیغات محیطی را از جمله اقدامات ایجابی، فرهنگی و آموزشی در جهت ارتقا‌ فرهنگ ترافیکی و اصلاح رفتارهای رانندگان دانست و خاطرنشان کرد: این اقدام تحت کمپین شهروند قانونمند از روز شنبه ۱۹ به مدت ۱۰ روز در سطح شهر تهران به مرحله اجرا گذاشته شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =