کد خبر: 170217
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱

در حالی که بازار گوشی های هوشمند در سال گذشته رونق سابق خود را نداشته، سامسونگ به دنبال راه دیگری برای کسب درآمد میگردد و احتمالا این امر را از یک روش غیرمعمول محقق خواهد ساخت.

به گزارش اخبار خودرو ، این غول فناوری اخیرا سهام شرکت خودروسازی چینی BYD را خریداری کرده است تا حداقل در وهله اول، ظرفیت های دو شرکت در ساخت خودروهای برقی و گوشی های هوشمند افزایش یابد.

اما ممکن است گام های بعدی از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. سامسونگ میگوید که این شراکت ممکن است به عرصه های مختلف تجارت گسترش یابد که در صورت همکاری تنگاتنگ بین دو شرکت نباید از آن تعجب کرد.

سامسونگ هنوز در خصوص حجم سهام خریداری شده مطلبی عنوان نکرده است (BYD شایعاتی مبنی بر خرید ۴ درصد سهام را تکذیب کرد) لذا دقیقا مشخص نیست شرکت کره ای چه میزان از تعهدات را بر دوش خواهد گرفت.

البته چیزی که واضح است، اگر برنامه ها به خوبی پیش برود سامسونگ قطعا به سود سرشاری خواهد رسید. بازار خودروهای الکتریکی دائما در حال گسترش میباشد و کره ای ها میتوانند با تجهیز و حمایت تکنیکی از BYD و بهره گیری از ظرفیت صنعتی این شرکت از تولید باتری گرفته تا پردازنده را آغاز کنند.

به هر حال به نظر میرسد سامسونگ قصد ندارد تا عرصه رقابت در بازار خودرو را برای رقیب سنتی اش، اپل که اکنون در حال ساخت خودروی الکتریکی با برند خویش میباشد؛ خالی کند.

منبع : autoblog

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    حالا که سامسونگ به دنبال خرید آشغاله بیاد این دو شرکت آشغال ما رو هم بخره ملت راحت شن!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =