کد خبر: 170901
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰

در این گزارش به آخرین رویدادهای ترافیکی و تغییرات جوی جاده های کشور پرداخته شده است.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران ،در این گزارش به آخرین رویدادهای ترافیکی و تغییرات جوی جاده‌های کشور پرداخته شده است.
سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم‌ اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج-تهران از پل فردیس تا پل کلاک و باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است. وی افزود: بر همین اساس در استان مازندران و گیلان در اکثر محورها بارش پراکنده باران و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است. رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور بیان کرد: کمربندی دهلران، محور فرعی اولنگ- شاهرود بسته است؛ همچنین محور فیروزکوه محدود شمبله تا پل سلطانی تا ۱۷ شهریور از شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ مسدود است. *بازگشایی محورهای  فرعی در استان سیستان و بلوچستان(ساعت:۰۹:۰۰) بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور، محورهای  فرعی (مهرستان - ایرانشهر) و (مهرستان - سرباز و آشار و ایرافشان) در استان سیستان و بلوچستان از ساعت ۰۷:۰۰ مورخ ۶ مرداد بازگشایی شد.
بارش باران و ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های کشور+محدودیت ها و تصاویر محور کرج-چالوس،دهانه شمالی تونل کندوان:(ساعت ۰۹:۱۵) بارش باران و ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های کشور+محدودیت ها و تصاویر آزادراه کرج-تهران:(ساعت:۰۹:۱۵)
*ترافیک سنگین در آزادراه کرج-تهران(ساعت۱۳:۰۰) بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور، هم اکنون در آزادراه کرج-تهران در محدوده پل کلاک ترافیک سنگین، محور کرج به چالوس در برخی مقاطع ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. همچنین در آزادراه قزوین-رشت در محدوده شهر رودبار، ترافیک نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان می باشد.
بارش باران و ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های کشور+محدودیت ها و تصاویر محور کرج-چالوس،پل زنگوله:(ساعت:۱۳:۰۵)
بارش باران و ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های کشور+محدودیت ها و تصاویر آزادراه قزوین-رشت ،شهر رودبار: (ساعت: ۱۳:۰۵)
*ترافیک سنگین در محور کرج- چالوس و محور هراز (ساعت:۱۶:۳۰)
بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور، در حال حاضر در آزادراه تهران به کرج در محدوده گرمدره تا پل فردیس، محور کرج به چالوس در اکثر مقاطع مسیر،در محور هراز در محدوده پلور تا گزنک ترافیک سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.
در برخی از محورهای استان های گیلان و مازندران بارش پراکنده باران و در ارتفاعات محورهای کندوان-فیروزکوه و هراز هوای مه آلود را شاهد هستیم.
بارش باران و ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های کشور+محدودیت ها و تصاویر

بارش باران و ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های کشور+محدودیت ها و تصاویر

آزادراه تهران-کرج ،محدوده پل کلاک (ساعت: ۱۶:۳۱)

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =