کد خبر: 171014
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۸

شرکت دایملر با خرید بخش اعظم سهام شرکت هایلو که در خصوص درخواست آنلاین تاکسی فعالیت میکند قصد دارد آن را با سرویس خود با نام مای تاکسی ادغام کند.

به گزارش اخبار خودرو ، این اقدام ۱۰۰ هزار تاکسی در ۵۰ شهر در نه کشور جهان را به شبکه مای تاکسی متصل میکند و این شبکه را به بزرگترین رقیب اوبر بدل ساخته و گامی بلند در جهت پرچمداری دایملر در خدمات حمل و نقل میباشد.

[caption id="attachment_171015" align="aligncenter" width="600"]سرویس مای تاکسی دایملر Mytaxi سرویس مای تاکسی دایملر Mytaxi[/caption]

دایملر که معمولا با برند مرسدس شناخته میشود؛ با این اقدام بیش از پیش علاقه خود را در خصوص ورود به خدماتی از این دست اثبات کرد و همانگونه که اولا کالینوس، مدیر بازاریابی آن گفته است سرمایه گذاری خود در زمینه خدمات تاکسی و اتومبیل کرایه آنلاین افزایش میدهد.

دایملر با خرید هایلو به عنوان بزرگترین سرمایه گذاری خود در این عرصه، ۴۲۰ میلیون پوند هزینه توسعه زیرساخت هایش نموده است. کالوس انتنمان به عنوان مدیر تجاری سرویس مای تاکسی گفته است، دایملر سرمایه گذاری خود بر روی این شبکه را افزایش میدهد تا آن را به سرویس حمل و نقل به صرفه تبدیل نماید.

اندرو پینینگتون، مدیرعامل مای تاکسی گفته است با ادغام هایلو با این شرکت، مای تاکسی اکنون بزرگترین سرویس آنلاین درخواست تاکسی در اروپا است. وی افزود از آنجا که افراد و شرکت های صاحب نامی از جمله سهامداران این طرح هستند، برنامه ما برای تبدیل آن به یک سرویس جهانی است.

خرید هایلو توسط دایملر در حالی اتفاق میافتد که صنعت خودروسازی در جهان به تدریج به حضور در این بخش علاقه مند میشود. از این رو، روز گذشته گروه پژو سیتروئن اعلام کرد که بخش جدیدی را با هدف توسعه سرویس های حمل و نقل راه اندازی میکند. بی ام و نیز در رقابت با سایر خودروسازان سرویس کرایه تاکسی آنلاین خود با نام DriveNow را راه اندازی کرده است.

منبع : autocar

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میثم اوسطی IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    0 0
    توضیحات کامل نیست دقیق نمیدونم چیه ولی یه چی شبیه اسنپ بنظرم خوبه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =