کد خبر: 171665
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

کرمان موتور در تازه ترین بخشنامه فروش خود، که از ۱۶ مردادماه امسال قابلیت اجرا پیدا کرده است، شرایط جدید فروش خودروهای برند لیفان و جک را اعلام کرده است.

ه گزارش اخبار خودرو ، در این بخشنامه که تنها تا پایان روز ۳۱ مردادماه جاری اعتبار دارد برای خودروی لیفان ۸۲۰ دو مدل فروش نقدی دو مرحله ای و اقساطی مشخص شده است و علاقه مندان بر حسب توانایی پرداخت خود یکی از این ۲ مدل را می توانند انتخاب کنند.

از گروه لیفان، سری X50 نیز در دو مدل گیربکس دستی و اتوماتیک ارائه شده که هر دو مدل به صورت اقساطی ارائه می شود. اما در مورد لیفان X60 اتوماتیک که به تازگی به سبد فروش محصولات کرمان موتور اضافه شده است نیز دو مدل فروش نقدی و اقساطی برای خریداران در نظر گرفته شده است که در مدل اقساطی شما تنها با پرداخت مبلغی در حدود ۲۰ میلیون تومان می توانید از سواری با یک خودروی شاسی بلند و اتوماتیک لذت ببرید. کرمان موتوری ها در مورد برند جک نیز از همین دو روش فروش نقدی مرحله ای و اقساطی استفاده کرده اند تا بتوانند جایگاه این برند خودرویی را در میان سایر رقبای احتمالی بهبود بخشند. این شرکت خودروسازی برای جک S5 دنده دستی دو روش فروش نقدی و اقساطی را اعلام کرده اما؛ در مورد فروش محصول اتوماتیک این مدل خودرو تنها به شما خرید نقدی را پیشنهاد و ارائه می کند. اما در مورد سری J5 اوضاع کاملا فرق می کند یعنی این کمپانی خودروسازی برای مدل اتوماتیک این مدل خودروی جک، دو مدل فروش نقدی و اقساطی و همچنین برای مدل دنده ای تنها طریقه خرید نقدی را ارائه کرده است. کرمان موتور برای برخی از خودروهای خود یکسال بیمه بدنه رایگان نیز ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس سایت شرکت کرمان موتور به نشانی www.kermanmotor.ir مراجعه کنید. [caption id="attachment_171666" align="aligncenter" width="554"]شرایط جدید فروش خودروهای لیفان و جک اعلام شد + قیمت محصولات شرایط جدید فروش خودروهای لیفان و جک اعلام شد + قیمت محصولات[/caption]

منبع : پرشین خودرو

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    Salam gimat iran ghodro
  • ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    شماها سر مردم بیچاره را اینجوری شیره می مالین
  • علی ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    قیمتها نجومی و اصلا ارزش خرید ندارن ماشین یا ژاپنی یا اروپایی بقیه رو بیخیال
  • ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    بگو پنج میلیون. می شنوی حیف یک پول سیاه برای آشعال چینی.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =