کد خبر: 172934
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

دیگر چیزی به پایان انتظار مشتریان و کلکسیونرها نمانده و اولین دیدار رسمی آنها با لافراری اسپایدر به زودی در نمایشگاه پاریس رقم خواهد خورد. البته همانطور که ذکر شده برای این مکان برای سفارش لافراری اسپایدر بسیار دیر خواهد بود چرا که تمام نسخه های تولید شده پیش فروش شده اند.

به گزارش اخبار خودرو ، در انتهای ماه گذشته فراری اعلام کرد که به زودی ۱۵۰ دستگاه از نسخه اسپایدر لافراری را تولید کرده و از اوایل ۲۰۱۷ در اختیار مشتریان خواهد گذاشت. با وجود اینکه تقریبا تمام این ۱۵۰ دستگاه اکنون ثبت سفارش شده اند اما حضور این ابرخودرو قدرتمند و باشکوه فراری در نمایشگاه پاریس می‌تواند جلوه خاصی به این آوردگاه صنعت خودرو ببخشد.

[caption id="attachment_172935" align="aligncenter" width="600"]لافراری اسپایدر لافراری اسپایدر[/caption]

با وجود انتشار تصاویر، فراری پیش از این نیز اعلام کرده است که رونمایی رسمی از این محصول را در نمایشگاه پاریس و در ماه سپتامبر انجام خواهد داد. این موضوع تنها یک هفته پس از مصاحبه سرجیو مارچیونه با مجله اتومبیل بود که در آن از معرفی قریب الوقوع یک نسخه بدون سقف هیبریدی از فراری خبر داد.

دیگر چیزی به پایان انتظار مشتریان و کلکسیونرها نمانده و اولین دیدار رسمی آنها با لافراری اسپایدر به زودی در نمایشگاه پاریس رقم خواهد خورد. البته همانطور که ذکر شده برای این مکان برای سفارش لافراری اسپایدر بسیار دیر خواهد بود چرا که تمام نسخه های تولید شده پیش فروش شده اند.

[caption id="attachment_172936" align="aligncenter" width="600"]لافراری اسپایدر لافراری اسپایدر[/caption]

با اینکه نامگذاری برای این فراری جدید هنوز به طور رسمی صورت نگرفته اما شایعاتی دهان به دهان در فضای میچرخد که احتمالا نام این محصول جدید لافراری آپرتا (به زبان ایتالیایی : باز) خواهد بود. در تصاویر به نمایش درآمده رنگ آمیزی غالب خودرو مشکی به همراه نوارهای قرمز برای روی کاپوت و سپر میباشد. این سبک در داخل خودرو نیز بکار رفته است. یک طراحی داخلی کاملا مشکی رنگ همراه با نوارهای قرمز بر روی صندلی ها. انتظار میرود داشبورد پیشرفته و فرمان پیچیده مسابقات فرمولا وان با تغییرات جزیی در این مدل استفاده شوند.

حذف سقف تاثیر اندکی بر ظاهر اتومبیل گذاشته و هنوز شاهد همان شیشه جلو با شیب تند و انحنای لبه عقب در بالای چراغ ها هستیم. به لطف استفاده وسیع از قطعات فیبرکربنی و اندکی تقویت پیشرانه فراری جدید در عملکرد چیزی از نسخه مسقف خود کمتر ندارد.

با اینکه هیچ گونه جزییات فنی در خصوص لافراری اسپایدر منتشر نشده اما تقریبا میتوان اطمینان داشت که از همان موتور ۶٫۳ لیتری V12 نسخه کوپه استفاده خواهد کرد که قادر به تولید ۹۵۰ اسب بخار قدرت میباشد. با این تفاسیر نیازی به توضیح نیست که حداکثر سرعت این سوپراسپرت نیز ۲۲۰ مایل بر ساعت و شتاب صفر تا صد آن زیر سه ثانیه خواهد بود.

[caption id="attachment_172937" align="aligncenter" width="600"]لافراری اسپایدر لافراری اسپایدر[/caption]

نمونه اسپایدر میتواند همراه با یک سقف پارچه ای باشد اما احتمالا مانند ۴۸۸ اسپایدر فراری یک سقف هاردتاپ نیز برای آن در نظر گرفته است که با نصب آن تفاوت چندانی بین اسپایدر و کوپه نخواهد بود.

طول، عرض و فاصله دو محور در لافراری کوپه به ترتیب ۴۷۰۲، ۱۹۲۲ و ۲۶۵۰ میلی متر میباشد که قاعدتا نباید در نمونه اسپایدر نیز تغییر زیادی کرده باشد. آئرودینامیک هوشمند و فعال شامل دیفیوزر فعال جلو به همراه لبه های زیر سپر و دیفیوزر و اسپویلر فعال در عقب در نمونه بدون سقف نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

گفته میشود قیمت هر دستگاه از این اتومبیل بیش از رقم ۱ میلیون پوند لافراری کوپه خواهد بود که آن را خاص تر میکند. البته از آنجایی که تمام ۱۵۰ دستگاه قبلا به فروش رفته اند این موضوع مشکل خاصی ایجاد نخواهد کرد.

منبع : autoexpress

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =