کد خبر: 178917
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶

فروش خودرو به صورت آنلاین و در وب‌سایت « همراه مکانیک » نسبت به فروش سنتی آن دارای مزیت‌های بسیاری است که باعث می‌شود افرادی که خواهان فروش خودروی خود هستند، آن را به روش سنتی ترجیح دهند.

برای فروش اتومبیلتان چه ایده‌ای دارید؟ شاید اولین راهکاری که به ذهن می‌رسد استفاده از روش سنتی انتشار آگهی در روزنامه‌ و به ‌تازگی اپلیکیشن‌های نیازمندی است. گاهی هم ممکن است به پیشنهاد یکی از دوستان، روش دیگری را تجربه کنیم و آن سپردن خودرو به نمایشگاه اتومبیل و معامله‌ی خودرو است.

اما علاوه بر روش سنتی، شیوه‌ی مدرن فروش خودرو، یعنی سپردن آن به نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده در نمایشگاه فروش آنلاین خودرو است که در آن، خودرو به صورت آنلاین توسط کارشناسان خبره، کارشناسی و قیمت‌گذاری می‌شود.

فروش خودرو به صورت آنلاین و در وب‌سایت « همراه مکانیک » نسبت به فروش سنتی آن دارای مزیت‌های بسیاری است که باعث می‌شود افرادی که خواهان فروش خودروی خود هستند، آن را به روش سنتی ترجیح دهند.

به چند مورد از این ویژگی‌ها در زیر اشاره می‌کنیم:

 

۱- ارزش‌گذاری کارشناسانه و دقیق، فروش خودرو به قیمت

در روش فروش آنلاین خودرو بر خلاف روش سنتی، با استفاده از مشاوره‌ی تخصصی سایت همراه مکانیک، بر اساس آخرین معاملات روز و مهم‌تر از همه با استفاده از نرم‌افزار تخمین قیمت خودرو  و آپشن‌های آن، می‌توانید خودروی خود را کارشناسانه قیمت‌گذاری کنید و از فروش آن به قیمت منصفانه مطمئن باشید.

۲- اطمینان خریدار از سلامت خودرو

با سپردن خودرو به نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌‌شده در سایت همراه مکانیک، کارشناسان به صورت رایگان بازرسی بدنه، موتور و تست رانندگی خودرو را انجام و با انتشار یک گزارش دقیق فنی از خودروی شما بر روی سایت، آن را منصفانه و آن‌گونه که هست در معرض دید خریدار قرار می‌دهند.

۳- رهایی از پاسخ‌گویی به تماس‌های تلفنی زیاد و غیرمرتبط

در نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده، تمامی تماس‌های تلفنی توسط کارشناسان همراه مکانیک پاسخ داده می‌شوند و تنها مشتریان واقعی که شرایط فروش خودرو را پذیرفته‌اند، برای بازدید معرفی می‌شوند.

۴- درج رایگان آگهی فروش خودرو در سایت

می‌توانید بدون پرداخت هزینه و کاملاً رایگان، خودروی خود را به نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده همراه مکانیک بسپارید.

۵-  تلف نشدن زمان برای بازدیدهای مکرر

در نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده، خریداران چندین مرحله پالایش شده و تنها خریداران واقعی که شرایط فروش خودرو را پذیرفته‌اند و گزارش‌های کارشناسی، آپشن‌های خودرو و ارزش‌گذاری آن را به دقت مطالعه کرده‌اند، برای بازدید و خرید خودرو معرفی می‌شوند.

۶- راحت شدن از دست دلالان خودرو

در نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌‌شده، تنها مصرف‌کنندگان واقعی خودرو که حاضر به پذیرش شرایط خرید کارشناسی باشند و نه دلالان، با شما ارتباط برقرار می‌کنند.

۷- سرعت عمل در فروش

در نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده، به دلیل اطمینان خریداران و رجوع فراوان آن‌ها به این صفحه، فروش خودرو در مدتی کمتر از یک هفته اتفاق می‌افتد.

۸- اطمینان حقوقی و عقد قولنامه‌ی معتبر

در نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده با حضور یک کارشناس، قولنامه‌ی بسیار محکم و معتبر حقوقی مابین طرفین امضا شده و خیال فروشنده می‌تواند از تبعات حقوقی آینده مطمئن و راحت باشد.

[caption id="attachment_178919" align="aligncenter" width="523"]همراه مکانیک همراه مکانیک[/caption]

در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به صفحه فروش سفارشی خودرو در وب‌سایت همراه مکانیک به آدرس اینترنتی www.hamrah-mechanic.com و مطالعه گزارش فروش‌های سفارشی انجام شده، از شرایط دقیق‌تر فروش خودرو در نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده آگاه شوید و خودروی خود را برای فروش حرفه‌ای و بی‌دردسر، ثبت کنید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • افشین ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    تبلیغ خوبی بود !
    • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
      خخخخخخخخخخ
  • سیاوش رضازاده ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
    چون شما بفکر فروشنده وخریدار وجلوگیری از اجهاف در مورد طرفین مباشید حق تعالی هم توفیق روز افزون به شما عزیزان عنایت فرمایید
  • اسماعیل لطف نیا IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
    0 0
    کاربسیار جالبی است .تشکر از ابتکار جالب شما. یک اشکال هست شما فقط در چند شهر محدود کار می کنید ما در شهر های دیگر ازاین امکان محروم هستیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =