کد خبر: 179138
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

اولین روزهای پاییز امسال، با فروکش کردن تب خرید و فروش خودرو در بازار همراه بود؛ اتفاقی که منجر به کاهش قیمت برخی از خودروهای داخلی شد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از خبر آنلاین ،گزارش‌های میدانی از بازار خودرو، کاهش حدود ۲۰۰ هزار تومانی قیمت برخی از خودروها از جمله پراید SE131 را نشان می‌دهد؛ به طوری که در روز پایانی شهریورماه این خودرو ۲۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت داشت، اما در حال حاضر با قیمت ۲۱ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود. به اعتقاد فعالان بازار خودرو، به طور معمول با شروع فصل پاییز و بازگشایی مدارس، تعداد معاملات در بازار کاهش پیدا می‌کند و همین موضوع، عامل افت قیمت‌ها در بازار خودرو خواهد بود. این در شرایطی است که ایام ماه محرم نیز نزدیک است و در این ایام، هر ساله خرید و فروش خودرو کاهش پیدا می‌کند. فعالان بازار خودرو عنوان می‌کنند این افت تعداد معاملات، بازار خودرو را بار دیگر در لاک رکودی فرو خواهد برد؛ آن هم در شرایطی که بازار خودرو در سال‌های گذشته به دلیل افزایش قیمت و افت قدرت خرید مردم، با رکود مواجه شده است. بر این اساس، بررسی روند قیمت‌ها در بازار خودرو حکایت از آن دارد که پژو ۴۰۵ SLX با قیمت ۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ صندوقدار V8 با قیمت ۳۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، سمند سورن ELX با قیمت ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پژو پارس LX با قیمت ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • behi ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    تب خرید و فروش خودرو چند ساله فروکش کرده شما چشتون رو روی واقعیت بستید!!!!
  • شکیبا ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
    اینقدر خودرو ساز ها بد عمل کردن که مردم حاضر نیستند به خودرو یک نگاه سرمایه ای داشته باشند تا چند سال دیگه این رانت خواری هم جواب نخواهد داد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =