کد خبر: 180582
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

در بخشنامه جدید ایران خودرو به نمایندگی‌های فروش این شرکت، افزایش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت پژو ۲۰۶ و سمند ال‌ایکس دوباره ابلاغ شد، هر چند زمان اعمال قیمت‌های جدید هنوز مشخص نشده است.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،در ابلاغیه ایران خودرو به نمایندگی‌های این شرکت خودروساز، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با کیسه هوای راننده و سرنشین، سنسور دنده عقب، تهویه اتوماتیک، آینه جانبی و شیشه بالابر برقی و یورو ۴ بهینه معادل ۳۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

همچنین قیمت سمند ال ایکس بنزینی مالتی پلکس با کیسه هوای راننده و سرنشین، رینگ فولادی و یورو ۴ بهینه معادل ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مشخص شده است.

البته در این بخشنامه ایران خودرو آمده است که افزایش قیمت پژو ۲۰۶ و سمند فعلاً اجرا نمی‌شود و زمان اجرای آنها متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

ایران خودرو یک بار نیز در خرداد امسال این قیمت‌ها را برای پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و سمند ال‌ایکس سال به نمایندگی ها ابلاغ و اعلام کرده بود که این افزایش قیمت از ابتدای تیرماه اعمال می‌شود، اما این اتفاق نیفتاد و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ تاکنون به قیمت ۳۶ میلیون و ۸۴۸ هزار تومان به مشتریان عرضه شده است.

همچنین در آن زمان، قیمت سمند ال ایکس سال بنزینی مالتی پلکس در آن زمان ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده بود که قرار بود این قیمت از تیرماه اعمال شود، اما این اتفاق نیز عملی نشد.

رفت و آمد قیمت جدید برخی محصولات ایران خودرو در ابلاغیه‌های این شرکت خودروساز به نمایندگی‌های فروش در حالی اتفاق افتاده که قیمت محصولات ایران خودرو ابتدای امسال در پی افزایش نرخ بیمه شخص ثالث افزایش یافته بود.

۱۳۹۵۰۷۱۹۰۰۰۷۷۱_photol

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    به قران mvm 315 خیلی بهتر از ۲۰۶ هم شتاب و هم راحتیش توی هر ۲تاش نشستم که میگم mvm خیلی جادار تر واقعا نسبت به ۲۰۶ راحتی و سواری بهتری داره حداقل از این ۲۰۶ نخرین
    • سالار ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
      شاید بهتر باشه اما شما حاضرید ماشینی بخرید که بعد از یک سال افت قیمت شدیییید داشته باشه؟؟
  • صابر ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    ایران خودرو و سایپا یاد گرفتند که هر وقت میخوان قیمت ماشین را بالا ببرند ابتدا بعضی از ماشین ها را به بازار عرضه نمیکنند و بعد با هماهنگی دلالان خودشان قیمت حاشیه و بازار را بالا میبرند و بعد برای تنظیم بازار محصولات و به نفع خودشان قیمت های کارخانه ای محصولاتشان را بصورت لاک پشتی بالا میبرند و میگویند این کار برای کاهش اختلاف قیمت کارخانه و بازار است . کجای دنیا چنین حمایتی از مصرف کننده ها انجام میشود؟ و بعد وقتی کمپینگ راه می افتد دادشون به هفت آسمون بلند میشه . خیلی حرفه ای هستید که ماشین هاب بنجل را با این سیاست میفروشید . .... را درس میدید .
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    اینم جواب حمایت های مردم از تولید داخل! گرونی گرونی و باز هم گرونی! قدرت خرید و حقوق مصرف کننده هم به خاطره ها پیوست!
  • armin ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    لطفا فریب اینا رو نخورین اینا نمیخوان گرون کنن فقط با اعلام این خبر میخوان تو بازار تنش ایجاد کنن تا مردم از ترس گرونتر شدن فورا برن بخرن. اینا ماشیناشون تو پارکینگ داره خاک میخوره این اخبار افزایش قیمت همش از شگردهای بازاریابی. من رشته تحصیلیم همینه میدونم که میگم از ما گفتن حالا خودتون میدونین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =