مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه با بیان اینکه این پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود، گفت: آمادگی افتتاح کارخانه خودروسازی کرمانشاه را تا پایان سال داریم.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از ایسنا ،مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه با بیان اینکه این پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود، گفت: آمادگی افتتاح کارخانه خودروسازی کرمانشاه را تا پایان سال داریم.

محمد ملکی با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه خودروسازی کرمانشاه، اظهار کرد: اکنون فعالیت‌های ساختمانی و تاسیساتی با سرعت در حال پیشرفت است و در مرحله آماده‌سازی کف سالن هستیم. وی ادامه داد: برای نصب تجهیزات و تامین تجهیزات داخلی و خارجی با "تام" هم قرارداد بستیم که از نیمه دوم آبان کارگاه را تحویل می‌گیرند و از آذر ماه نصب تجهیزات آغاز خواهد شد. مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه با بیان اینکه در کنار این موارد آموزش نیروهایی که قرار است جذب شوند نیز در دستور کار است، اظهار کرد: نیروها را به تدریج جذب می‌کنیم و ابتدا نیروهای سرپرستی و فنی را برای آموزش به تهران اعزام می‌کنیم. به گفته ملکی، این پروژه در مجموع ۱۸۰ نفر نیرو را به صورت مستقیم مشغول به کار می‌کند. وی به ظرفیت تولید کارخانه ایران خودرو کرمانشاه نیز اشاره کرد و میزان تولید آن در فاز اول را سالانه مونتاژ ۱۵ هزار دستگاه سمند اعلام کرد. به گفته مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه، در فاز بعدی که زمان آن هنوز مشخص نیست، این ظرفیت به ۳۰ هزار دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد. ملکی تصریح کرد: قطعا با توجه به همجواری استان کرمانشاه با عراق، توجه به بازارهای خارجی نیز در دستور کار ایران خودرو است و علاوه بر بازارهای داخلی به بازار مصرف خارجی هم توجه می‌شود. وی سپس به برآورد مالی پروژه نیز اشاره کرد و کل اعتبار مورد نیاز برای اجرای آن را ۵۷ میلیارد تومان اعلام کرد که ۱۲ میلیارد تومان آن از طریق ایران خودرو و ۴۵ میلیارد تومان آن از محل تسهیلات بانک صنعت و معدن تامین می‌شود. مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون ایران خودرو شش میلیارد تومان ازسهم خود را پای کار آورده است، یادآوری کرد: از محل تسهیلات نیز تاکنون ۱۲ میلیارد تومان جذب کردیم و برای ۱۶ میلیارد تومان دیگر هم درخواست دادیم که قرار شده به تدریج تزریق شود. ملکی گفت: خوشبختانه پروژه خودروسازی کرمانشاه مشکل مالی ندارد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهمان ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
    آره افتتاح و به بهره برداری برسانیم و یک لگن سازی به لگن سازی هامون اضافه کنیم!!
  • علی ناصری مهر ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
    دارای مدرک ۲۸۰۰ساعته خودرو وچهارسال کارتولیدی واپراتوردستگاه بوده وساکن شهرکرمانشاه هستم....

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =