کد خبر: 182401
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

بر همین اساس در استان آذربایجان غربی، محور ارومیه_مهاباد، استان گلستان، گیلان، محور رشت_قزوین و رشت_انزلی، بارش باران و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور، وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم‌ اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج قزوین از ذوب‌آهن تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراهکرج‌_تهران از پل فردیس تا پل کلاک، ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود: بر همین اساس در استان آذربایجان غربی، محور ارومیه_مهاباد، استان گلستان، گیلان، محور رشت_قزوین و رشت_انزلی، بارش باران و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور، وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور فیروز‌کوه در محدوده هنرستان کشاورزی، از کیلومتر ۱۳ تا ۱۹ از روز شنبه تا سه شنبه، از ساعت ۷ تا ۱۷ و چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ به دلیل عملیات روکش آسفالت، تردد خودروها همراه با ترافیک انجام می‌شود.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: محور شمشک- دیزین، کمربندی دهلران، محور فرعی اولنگ- شاهرود تا اطلاع ثانوی مسدود است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =