کد خبر: 182486
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

از روز شنبه تا سه‌شنبه هر هفته، از ساعت ۲۰ تا ۵ صبح روز بعد ( تا پایان ۳۱ اردیبهشت)، تردد هرگونه وسیله نقلیه در محور هراز ممنوع است.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم‌اکنون در باند جنوبی آزاد راه کرج – قزوین از پل استاندارد تا پل فردیس تا پل جنوبی آزاد راه کرج- تهران از پل فردیس تا پل کلاج ترافیک نیمه‌سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود: برهمین اساس در استان‌های اردبیل، اردبیل – آستارا، گلستان، محور کلاله به گنبد و فیروز کوه محدوده کدوک مه گرفتگی و کاهش دید و در اکثر محور‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل محور‌های مشکین‌شهر – اهر ، اردبیل – مغان و مازندران محور‌های نور، رامسر و بابل بارش باران و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی در پایان گفت: از روز شنبه تا سه‌شنبه هر هفته، از ساعت ۲۰ تا ۵ صبح روز بعد ( تا پایان ۳۱ اردیبهشت)، تردد هرگونه وسیله نقلیه در محور هراز ممنوع است و همچنین محور رشت – قزوین در محدوده پل تنکابن به تونل نصفی، کمربندی دهلران ، محور فرعی اولنگ – شاهرود و شمشک – دیزین کماکان مسدود است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =